پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 آبان 1396 ساعت 14:08:: شناسه خبر: 25473

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

ابعاد شخصیتی آیت الله ملک حسینی برای مردم و حتی خواص استان ناشناخته مانده است

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: هنوز بسیاری از ابعاد شخصیتی، علمی و دینی آیت الله ملک حسینی برای مردم و حتی خواص استان ناشناخته مانده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مرحوم آیت الله ملک حسینی علاوه بر ویژگی های بارز شخصیتی، علمی، سیاسی و مبارزاتی خود همواره در عرصه اجتماعی نیز مردمدار و دغدغه رفع مشکلات مردم را داشت.
به گزارش  صدای جنوب، علی محمد احمدی روز پنجشنبه در کنگره ملی نماینده فقید و سابق ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: این عالم ربانی با حضور در مناطق سخت و محروم این استان هیچگاه از مردم فاصله نگرفت.
وی تصریح کرد: آیت الله ملک حسینی بر همان مسیر و خط و مشی امام راحل (ره) در عرصه علم، ادب، فرهنگ، اخلاق و معنویت قدم گذاشت و در ولایتمداری و مبارزه با انحرافات زمانه خود از هیچ تلاشی فروگذاری نکرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این عالم برجسته در ابعاد مختلف و عرصه های مختلف دین، علم، ادب، فرهنگ و اخلاق مایه فخر و مبهات نه تنها برای خطه جنوب بلکه در کشور بود.
وی با بیان اینکه مردم وفادار و قدرشناس کهگیلویه وبویراحمد نشان دادند که قدردان روحانیت و بزرگان دینی و علمی خود هستند، ابراز امیدواری کرد که برگزاری این کنگره آغاز حرکتی برای شناخت بیشتر و عمیق تر از ابعاد شخصیتی و فضیلت های اخلاقی و معنوی این بزرگ مرد و عالم ربانی باشد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: هنوز بسیاری از ابعاد شخصیتی، علمی و دینی این عالم ربانی برای مردم و حتی خواص این استان ناشناخته مانده است.
وی مهمترین صفات شخصیتی آیت الله ملک حسینی را تیزبینی، شجاعت و درایت دانست.
سید کرامت الله ملک حسینی در سال ۱۳۰۳ در خانواده‌ای متدین و اهل علم در روستای گوشه از توابع شهرستان بویراحمد متولد شد.
آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی نماینده فقید و سابق ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری ۱۲ آبان سال ۹۱ در سن ۸۸ سالگی دارفانی را وداع گفت.ایرنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت