پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 آذر 1396 ساعت 14:09:: شناسه خبر: 28023

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه

سرهنگ سیاهپور گفت : ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان ،مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر ،جمع آوری معتادان پرخطر برخورد با سارقان و ارازل و اوباش و مزاحمین خیابانی در جهت آسایش مردم بوده و از اولویت های پلیس است.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری۱۲نفر و توقیف ۴ دستگاه خودرو و کشف یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی خبر داد.

به گزارش صدای جنوب، سرهنگ «منوچهر سیاهپور »در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و درخواست های مردمی، پلیس این شهرستان در اجرای این طرح یک روزه ، چهار دستگاه خودرو متخلف و با پلاک مخدوش را توقیف و روانه پارکنیگ کردند و همچنین یکدستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ سیاهپور بیان داشت: مقدار دو کیلو و ۳۰۸ گرم انواع مواد مخدر که از این مقدار ، ۶۰۰ میلی گرم هروئین، ۲۰۰ میلی گرم شیشه، و بقیه تریاک بوده نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطر نشان کرد : یک محموله قاچاق کالا به ارزش ریالی ۵۹ میلیون و ۸۳۰ هزار ریال از منزل شخصی به هویت معلوم نیز کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه ماموران در این طرح تعداد ۱۲ نفر را دستگیر کردند در ادامه گفت: سه نفر از آنها سارق ، هشت نفر از آنها توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر بودند و یک نفر متهم کالای قاچاق بودند که پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ سیاهپور خاطر نشان کرد: ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان ،مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر ،جمع آوری معتادان پرخطر برخورد با سارقان و ارازل و اوباش و مزاحمین خیابانی در جهت آسایش مردم بوده و از اولویت های پلیس است.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرحهای مختلف انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم ودستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت