پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 آذر 1396 ساعت 23:09:: شناسه خبر: 28375

وقتی نماینده مردم زاهدان به نامزد شکست خورده درانتخابات بویراحمد درس اخلاق می دهد

شهریاری:مسائل قومی، جناحی و باندبازی را کنار بگذارید/پست و مدیریت‌ها به همه می‌رسد/کارشکنی نکنیم، چشم دیدن همدیگر را داشته باشید

نماینده مردم زاهدان خطاب به نیکبخت بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد، استان محرومی هست، و باید هدفتان خدمت به مردم باشد، مسائل قومی، جناحی و باندبازی را کنار بگذارید.

پایگاه خبری صدای جنوب:

عصر روزپنج شنبه  نشست شورای بانوان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور و زارعی نماینده بویراحمد و دنا برگزار شد.

گفتنی است؛  غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در این نشست به ایراد سخنرانی پرداخت و هنگام صحبت‌های او محمدرضا نیکبخت رئیس مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد بلند شد و خطاب به زارعی گفت: آقای زارعی شما چه قولی به مجمع می‌دهید.


زارعی در جواب او گفت: قول می‌دهم شما را به تهران ببرم و ۴ میلیارد تومان از وزیر بهداشت و درمان سهم استان را نیز گرفتم که محمدرضا نیکبخت رئیس مجمع خیرین سلامت در جواب او گفت: این که بر اساس برنامه‌های وزارت پرداخت می‌شود، ما چیز جدیدی می‌خواهیم.

در ادامه غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا خطاب به حاضرین گفت: باید از آقای نیکبخت سوال کنیم که خودشان چقدر به مجمع خیرین تاکنون کمک کرده است. نیکبخت گفت: خود شما کمک کنید. و شما یک خیر برای مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد پیدا کنید.

ماجرای غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا و محمدرضا نیکبخت رئیس مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد به همین جا ختم نشد. هنگام کلنگ‌زنی درمانگاهی در بیمارستان امام سجاد(ع) که توسط یکی از خیرین انجام گرفت.  محمد رضا نیکبخت خطاب به آقای زارعی گفت: این کلنگ، کلنگ مردمی است و این درمانگاه توسط مردم می‌خواهد ساخت شود، شما برای ساخت دو طبقه این درمانگاه کمک کنید.

غلام‌محمد زارعی در پاسخ به این سخن محمدرضا نیکبخت رئیس مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد  گفت: خودتان گفتید که این کلنگ مردمی است، پس باید مردمی باشد.

در بخشی از این جلسه نیکبخت به پوشش نماینده بویراحمد هم معترض شد و گفت که من تا حالا ندیدم شما لباس سبزی که تو این جلسه دارید را بپوشید.

کار تا جایی پیش رفت که میهمان جلسه که اصالت زاهدانی داشت نیز وارد موضوع شد.

حسینعلی شهریاری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور که شاهد مشاجره غلام‌محمد زارعی و محمدرضا نیکبخت از مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد بود، اظهار کرد: سال‌ها است که در استان سیستان بلوچستان مشغول هستم به عنوان نماینده مردم این استان (در دوره هفتم، هشتم، نهم و دهم) از من خواسته بودند که در جای دیگر مسوولیتی بگیرم، اما به آنان گفتم، من پست و مسوولیت نمی‌خواهم، و می‌خواهم به مردم زاهدان کمک کنم، شوفر (راننده) مردم زاهدان باشم، و از این شهر نمی‌روم. هر چه آنها اصرار کردند، من نرفتم و گفتم فقط زاهدان.

شهریاری ادامه داد: آدم اصولگرایی هستم و خواهم ماند، نظام اسلامی هر چه برای مردم زاهدان خواستیم، داد. اصلاح‌طلب و اصولگرا فرق نمی‌کند، عشق به قوم و شهرت نداشته باشید پست و مدیریت‌ها به همه می‌رسد. و همه می‌توانند آن را به دست بیاورند.

وی افزود: پست‌ها برای همیشه نمی‌داند و همه روزی از مسوولیت‌هایشان کنار می‌روند. در این هنگام محمدرضا نیکبخت با صدای بلند گفت: نمی‌روند، دیگر نمی‌روند. آخه نمی‌روند.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور خطاب به نیکبخت رئیس مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارشکنی نکنیم، چشم دیدن همدیگر را داشته باشید، نگوید که حالا که جای من نشستی پوستت را می‌کنم تا از این دنیا بی‌‌زار شوید، همدیگر را کمک کنید. حامی همدیگر باشیم.

شهریاری افزود: هیچوقت بر علیه هیچ همشهری خودم پیش وزیری بدی نگفتم، که بگویم این را عوض کنید.

وی ادامه داد، بگذارید هر کس هر چی می‌خواهد بگوید، می‌گویند من اصولگرا و نگاه ناسیونالیسم داریم، بگذارید، بگویند مهم نیست با این تفکرات یعنی اصولگرایی و اصلاح‌طلبی می‌توان باز در کنار هم برای مردم کار کرد.

نماینده مردم زاهدان بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد، استان محرومی هست، و باید هدفتان خدمت به مردم باشد. مسائل قومی، جناحی و باندبازی را کنار بگذارید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت