پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 آذر 1396 ساعت 20:09:: شناسه خبر: 28694

حواشی انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد؛

نماینده بهمئی:متاسفم که در این انتخابات هم دوز و کلک بود

شعبان بهمئی گفت: باعث تاسف است که کسی نماینده شورای عالی استان شده و با دوز و کلک این عنوان را به دست آورده باشد الهی به حق قرآن و به حق اسارتی که در زمان جنگ تحمیلی کشیدم، هر کس که به هر طریق غیرممکن و غیر معقول کنار کشیدند، خیر این مسئولیت را نبیند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

اننخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی استان کهگیلویه و  بویراحمد  با حضور معاونت عمرانی استاندار و نمایندگان شوراهای اسلامی شهرستان های استان در سالن شماره ۲ استانداری برگزار شد .

به گزارش صدای جنوب به نقل از چهارفصل،در ابتدای این جلسه اعضا اعضای شورای اسلامی  استان سوگند نامه خود را قرائت کردند.

پس از قرائت سوگندنامه ، تنها یک نفر برای پست ریاست شورای اسلامی استان اعلام آمادگی کرد و طبق قانون و به دلیل اینکه باید آرا به صورت مستند باشد ، انتخابات انجام شد و رضا دلشادیان با هفت رای به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.

برای انتخاب نائب رئیس شورای اسلامی استان دو نفر کاندیدا شدند که در نهایت ابوالفتح بشارت با کسب ۴ رای از ۷ رای ممکن به عنوان نائب رئیس شورای استان انتخاب شد.
در ادامه انتخاب اعضای هیئت رئیسه، فرزاد آذریان با ۶ رای به عنوان منشی شورای سالامی استان انتخاب شد.
همچنین چهارنفر برای انتخاب دو نماینده استان در شورای عالی استان های کشور کاندیدا شدند که پس از رای گیری ، حبیب الله عاملی مقدم و فرزاد آذریان با کسب چهار رای به عنوان نمایندگان شورای اسلامی استان در شورای عالی استان ها انتخاب شدند .
همانند سایر جلسات این جلسه نیز خالی از حواشی نبود .

در حالی که انتخابات در حال برگزاری بود شعبان بهمئی که به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی بهمئی در این نشست شرکت کرده بود نسبت به روند برگزاری انتخابات معترض بود و قصد ترک جلسه را داشت که با وساطت دیگر اعضا ، ماجرا پایان یافت .

اما به نظر می رسید شعبان بهمئی حرف های زیادی برای گفتن دارد و حتی بین وی و فرزاد آذریان حرف هایی رد و بدل شد و عصبانیت بهمئی را به دنبال داشت.

وی افزود: باعث تاسف است که  کسی نماینده شورای عالی استان شده و با دوز و کلک این عنوان را به دست آورده باشد الهی به حق قرآن و به حق اسارتی که در زمان جنگ تحمیلی  کشیدم، هر کس که به هر طریق غیرممکن و غیر معقول کنار کشیدند، خیر این مسئولیت را نبیند.

بهمئی گفت :امیدواریم در مسائل عمرانی همه شهرستان ها به خصوص شهرستان های محروم مثل بهمئی دیده شوند چرا که شهرستان بهمئی بسیار محروم است مردم بسیار فقیر هستند و هیچ گونه در آمد پایداری در این شهرستان وجود ندارد و حتی کسانی هستند که به نان شب هم محتاجند وامیدواریم نسبت به توزیع امکانات و به خصوص برای رفع بیکاری فکری شود .

بهمئی در پایان ضمن گلایه شدید از عملکرد نمایندگان استان گفت: چرا بین نمایندگان استان فرق گذاشته می شود؟چرا نماینده شهرستان من نتواند از حق مردم شهرستان من دفاع کند؟چرا تمام موضوعات استان باید بر وفق مراد یک نماینده باشد؟

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت