پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 بهمن 1396 ساعت 14:11:: شناسه خبر: 30672

درنمازجمعه امروز شهرهای کهگیلویه وبویراحمد مطرح شد:

لزوم برگزاری باشکوه ایام الله دهه‌ فجر و هشدار به حذف پوشش چادر در میان بانوان

مراسم‌عبادی سیاسی نماز جمعه درشهرهای مختلف کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مراسم‌عبادی سیاسی نماز جمعه درشهرهای مختلف کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج با بیان مناسبت‌های مختلف هفته اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی را به عنوان مهم‌ترین مناسبت پیش رو داریم.

وی گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب است تا دستاوردهای انقلاب را در این سال‌ها برای مردم به خصوص جوانان تبیین کنیم.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: قبل از انقلاب همه چیز این کشور تحت سلطه بیگانگان بود اما امروز به برکت انقلاب اسلامی در هر عرصه و صحنه‌ای می‌درخشیم و روی پای خودمان هستیم.

حسینی افزود: تصمیمات ما توسط بیگانگان گرفته می‌شد و عزل و نصب‌ها را آن‌ها برای ما تعیین می‌کردند و آزادی در این کشور وجود نداشت.

وی گفت: باید قدر انقلاب را بیشتر بدانیم چرا که معجزه قرن است و جوانان زیادی به خاک و خون کشیده شدند تا به این مهم دست یافتیم.

حسینی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عزت و عظمت و استقلال و شرافت ایران را به دست آوردیم در حالی که تا قبل از انقلاب این گونه نبود.

امام جمعه یاسوج در ادامه اظهارات خود با تسلیت شهادت حضرت زهرای مرضیه اظهار کرد: آن حضرت شفیعه روز جزاست و باید برای زنان و دختران ما الگو قرار گیرد.

***

امام جمعه دهدشت در خطبه اول ضمن توصیه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی اظهار داشت: بهترین انسان‌ها از لحاظ تقوی الهی کسانی هستند که زندگی آن ها سراسر نور است.

حجت الاسلام سیدنصیرحسینی ضمن تسلیت ایام فاطمیه اول، به بیان گوشه‌ای از شخصیت حضرت زهرا(س) پرداخت و طبق حدیثی از پیامبر اسلام گفت: حضرت زهرا(س) برترین زنان در بهشت است.

حسینی در دیگر فضایل حضرت زهرا(س) افزود: اول شخصی است که وارد بهشت می‌شود.
وی زندگی ائمه را الگو برا همه انسان‌ها عنوان و تصریح کرد: ما باید از زندگی انبیا الهی درس بیاموزیم و زهد و سادگی را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

خطیب جمعه دهدشت وضعیت اسفبار حجاب را یادآور شد و با بیان اینکه پوشش‌های نامناسب نگران کننده است، گفت: چادر دارد حذف می شود، و زندگی نورانی فاطمی در زندگی‌ها رخت بر بسته است.

وی آغاز دهه فجر را یادآور شد و ضمن تبریک این ایام خجسته خواستار برگزاری جشن های باشکوه در این ایام شد و اظهار داشت: این انقلاب محصول زحمت و تلاش تنها ایرانیان نیست، بلکه در طول تاریخ جهان اسلام تشیع، رنج هایی کشیده شد تا این آمادگی به وجود بیاید و مردم برای سرنگونی حکومت جبار پهلوی به میدان بیایند.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا خدمات نظام را نادیده بگیرد گفت: باید شکوه و برکات نظام را برای مردم خصوصا جوانان تشریح و تبیین نمائیم.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه مشکلات قابل حل شدن هستند، بیان کرد: حاکمیت باید زیرساخت‌های اشتغال را برای مردم فراهم نماید.

وی خواستار پیاده کردن اقتصاد مقاومتی شد و خاطرنشان کرد: نباید اقتصاد خود را وابسته به اقتصاد غرب کنیم و متکی به منابع داخلی کشور خود باشیم.

وی سنگ‌اندازی برای برخی ساخت و سازها در دهدشت را یادآور شد و خواستار تسهیل مسیر ساخت و ساز از شهرداری برای رونق شهری در دهدشت شد.

***

امام جمعه شهر دوگنبدان با بیان اینکه دهه فجر یادآور فداکاری، رشادت و حماسه آفرینی ملت ایران است گفت: مردم و مسئولان مشارکت پررنگی در برنامه‌های فجر ۹۶ داشته باشند.

حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران اظهار داشت: دهه فجر مهمترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های نظام است.
وی ابراز کرد: اتحاد حول محور ولایت و رهبری، وحدت و همدلی رمز پیروزی ملت ایران در ۳۹ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی است.
حجازی گفت: انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامده و مرهون خون هزاران شهید گلگون کفن و ایستادگی مردم است.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران برای احیاء ارزش‌های الهی و فرامین قرآن و ترویج سبک زندگی اسلامی شکل گرفت و باید از این ارزش‌ها صیانت و به دشمن اجازه نفوذ در کشور را نداد.
حجازی اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی دستاوردهای مهمی را در زمینه‌های مختلف برای کشورمان به ارمغان آورد.
وی اظهار داشت: با وجود همه توطئه‌ها دشمنان تاکنون نتوانستند این نظام الهی را از مسیر خود خارج کنند.
امام جمعه شهر دوگنبدان ابراز کرد: باید برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان با شایستگی برگزار شود.
حجازی اظهار داشت: برگزاری موسیقی دهه فجر یاد آور فداکاری و ازخودگذشتگی ملت ایران برای دفاع از کیان اسلام و انقلاب بزرگ امام خمینی (ره) است.
وی ادامه داد: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردها انقلاب اسلامی به نسل جوان است.
حجازی ابراز کرد: به برکت انقلاب اسلامی هم اکنون شاهد رشد و توسعه چشمگیری در زمینه‌های مختلف در تمام نقاط کشور هستیم.
وی گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در ۳۹ سال گذشته هیچ گاه از توطئه افکنی و نقشه‌های شوم دشمنان در امان نبوده‌اند.

***

حجت الاسلام مؤمن شاد در خطبه های امروزلیکک ابتدا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مستند سازان، گفت: رهبر انقلاب در این دیدار توصیه های مهمی به مستند سازان داشتند.

مومن شاد تصریح کرد: رهبر انقلاب بنای جنگ نرم دشمن را بر پایه دروغ، تخریب، شایعه، سانسور و بایکوت عنوان و خطاب به مستند سازان فرمود که هنر شما می تواند کار دشمن را بی اثر کند.

امام جمعه موقت شهر لیکک در ادامه افزود: تاریخ ۴۰ساله جمهوری اسلامی لبریز از حقانیت نظام و خیانت و خصومت دشمنان علیه نظام است که بنا به توصیه های مقام معظم رهبری هنرمندان می توانند نقشه دشمنان را با هنر خود نقش بر آب کنند.

مومن شاد با گرامیداشت سالروز حماسه مردم آمل در دهه ۶۰، گفت: در آن زمان عده ای منافق و کمونیست با اقدام مسلحانه به شهر آمل هجوم آورند اما غیور مردان آمل کمتر از ۲۴ ساعت توانستند نقشه های دشمن را نقش بر آب کنند و امروز به پاس آن حماسه ها این شهر را شهر هزار سنگر می نامند.

وی در فرازی دیگر از خطبه های امروز با تقدیر از اقتدار رئیس قوه قضائیه در مبارزه با فساد، گفت: در هفته اخیر رئیس دستگاه قضا با مدیران کل دادگستری استان ها و دادستان های کشور دیدار داشتن و در این دیدار دستور ویژه ای برای پاکسازی بدنه این دستگاه از انسان های فاسد داد که جای تقدیر دارد.

مومن شاد خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد این باشیم که دستور ویژه دستگاه قضا این بدنه را از انسان های فاسد تزکیه کند.

شهادت حضرت فاطمه بنا به روایتی به محضر امام زمان رهبری مراجع تقلید و کلیه مسلمان تعزیت عرض می کنم.

خطیب جمعه موقت شهر لیکک در ادامه با گرامیداشت آغاز دهه فجر از هفته آینده ، گفت: دهه پر فروغ فجر را به همه فجر آفرینان و کلیه ملت غیور ایران تبریک عرض می کنم.

مومن شاد افزود: امام راحل(ره) طرفدار مستضعفین بود و انقلاب را متعلق به پابرهنگان می دانست.

وی گفت:امام (ره) به معنای واقعی طرفدار عدالت اجتماعی بود و اشرافی گری را به صورت کامل رد می کرد.

امام جمعه موقت شهر لیکک تصریح کرد: مسئولان ما باید همه دست به دست هم دهند تا فقر را ریشه کن کرده و محرومین را از دل محرومیت بیرون بکشند.

مومن شاد گفت: امام از یک طرف به مسئولان درباره خوی کاخ نشینی هشدار می داد و از طرف دیگر تاکید می کرد به وفاداری طبقات مستضعف جامعه اعتماد کنید .

وی افزود: امام (ره) می فرمود این محرومان و کوخ نشینان هستند که با وجود محرومیت در مواقع خطر پای انقلاب می مانند و برای حفظ نظام تا پای جان مبارزه می کنند.

امام جمعه موقت شهر لیکک ادامه داد: اما مسئولان هم باید پای کار بیایند و نگذارن از لحاظ اقتصادی به محرومان فشار وارد شود.

مومن شاد خاطر نشان کرد: بعضی از مشکلات کشور از ناحیه تحریم هستند اما بیشتر مشکلات را مسئولان ما می توانند با تلاش مضاعف حل کنند و با این کار خود مستضعفین را امیدوار کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت