پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 اسفند 1396 ساعت 07:12:: شناسه خبر: 33149

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه:

تماشای فیلم‌های جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه کهگیلویه برای عموم مردم رایگان است

سیدایرج کاظمی جو با بیان اینکه  شهرستان کهگیلویه میزبان مهمترین رویداد هنری استان است، اظهارکرد:جشنواره در روزهای ۱۹ الی ۲۱ اسفندماه در سالن شهید آوینی دهدشت برگزار می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در نشست خبری با خبرنگاران باموضوع جشنواره فیلم کوتاه کهگیلویه اظهارداشت:تماشای فیلم‌های جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه کهگیلویه با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی-اعتیاد برای عموم مردم رایگان است.
به گزارش صدای جنوب، دراین نشست که مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیزحضور داشت ،سیدایرج کاظمی جو با بیان اینکه  شهرستان کهگیلویه میزبان مهمترین رویداد هنری استان است، افزود:جشنواره در روزهای ۱۹ الی ۲۱ اسفندماه در سالن شهید آوینی دهدشت برگزار می شود.

وی افزود:۱۷۱ اثر هنری در قالب مستند و داستان به جشنواره ارسال و مورد بازبینی قرار گرفتند که از این آثار تعداد ۱۴ اثرمستند و ۲۲ اثر داستانی به مرحله پایانی جشنواره راه یافتند.

وی افزود:در ۲ روز اول جشنواره به اکران ، نقد و بررسی آثار پرداخته می شود و اختتامیه جشنواره نیز باحضور میهمانان کشوری و استانی، روز سوم (دوشنبه )،در سالن شهید آوینی دهدشت برگزار خواهد شد.
کاظمی جو افزود:تجلیل شایسته از هنرمندان ملی شهرستان آقایان هادی محقق، محمد سلیمی راد و احسان گنجی ازدیگر برنامه های این جشنواره می باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت