پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 اسفند 1396 ساعت 23:12:: شناسه خبر: 33362

مدیرمنابع طبیعی شهرستان چرام خبرداد:

هفت سدجهت جلوگیری ازفرسایش خاک درحال اجراست

امام جمعه سرفاریاب ،بخشدار،رئیس منابع طبیعی شهرستان وشهرداروشورای اداری بخش سرفاریاب از سدهای اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این بخش بازدید کردند.

 

پایگاه خبری صدای جنوب:

امام جمعه سرفاریاب ،بخشدار،رئیس منابع طبیعی شهرستان وشهرداروشورای اداری بخش سرفاریاب از سدهای اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این بخش بازدید کردند

به گزارش خبرنگارصدای جنوب :مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چرام ضمن بازدید از نزدیک همراهان را در جریان مراحل ساخت سدها در این منطقه قرار داد.

وی افزود: این سدها برای کنترل سیلاب وفرسایش خاک در این مناطق اجرایی شده اند و می توانند پشتوانه خوبی باشد.
حبیب الله پیوسته گرگفت:این هفت سد در روستای دلیاسیر از توابع بخش سرفاریاب با صرف اعتباری ۶۰۰میلیون تومان باحجم ۳۲۰۰مترمکعب اب اجرا وانشاءالله باتوجه به روندکاربه زودی به بهره برداری می رسد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه اجرای سدهای آبخیزداری از مهمترین فعالیت های اداره کل منابع طبیعی در استان به شمار می رود، اظهار کرد: منابع طبیعی، نعمت های خدادادی هستند که با نگهداری از آنها، وظیفه خود را در قبال نسل های آینده ادا می کنیم.
وی گفت :زمان کوچ ۵اردیبهشت می باشدکه انتظارداریم مردم همه خودراهمیارطبیعت بداند.
دراین بازدیدبخشدارسرفاریاب ضمن تبریک هفته منابع طبیعی گفت :باتوجه به پتانسیل بالای بخش انتظارداریم که درتزمینه کاشت گیاهان دارویی جهت اشتغال اقداماتی دراین زمینه صورت گیرد.
امام جمعه سرفاریاب دربازدیدازاین سدها گفت: امیدواریم منابع طبیعی این طرح ها را در تمامی نقاط بخش جایی که امکانش وجوددارد به مرحله اجرا در آورد تا زمینه توسعه بیش از پیش روستاها را فراهم کنیم.

درپایان امام جمعه وبخشدارسرفاریاب ازتلاش های کشاورزمسول پایگاه حفاظتی سرفاریاب تقدیرکردند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت