پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 اسفند 1396 ساعت 14:12:: شناسه خبر: 33627

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه: 

تاثیر گذارترین برنامه فرهنگی درسال ۹۶جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه کهگیلویه بود

حجت الاسلام حسینی طلب گفت:جشنواره فیلم کوتاه کهگیلویه تاثیرگذاری زیادی در شهرستان داشت واداره تبلیغات اسلامی برای نمایش فیلم های این جشنواره درمساجد آماده همکاری است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در جمع خبرنگاران با تبریک پیشاپیش فرارسیدن سال جدید اظهار داشت:امسال نیز مراسم ویژه دعای تحویل سال در کلیه مساجد این شهرستان به همراه برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد.

به گزارش صدای جنوب، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب، نوروز را فرصتی دوباره برای احیای ارزش های دینی دانست و تصریح کرد: عید نوروز به عنوان یکی از اعیاد ملی و مذهبی ایرانیان، فرصتی مناسب برای عملی شدن سنت صله رحم در جامعه است.

وی افزود:کارشناسان مذهبی و مبلغان در این ایام سنت‌های حسنه و زندگی اسلامی را برای مردم بیان می‌نمایند.

حجت‌الاسلام حسینی‌طلب در ادامه سخنان خود برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در سال جاری را رضایت‌بخش عنوان و خاطرنشان کرد: علی‌رغم همه محدویت‌های اعتباری، برنامه‌های فرهنگی خوبی در سطح شهرستان نسبت به گذشته برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی، از جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه کهگیلویه به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در سطح شهرستان نام برد وگفت:این جشنواره بجا و تاثیرگذاری زیادی داشت وآثاری که اکران شد موردرضایت قرارگرفت.

وی با تشکر از سیدایرج کاظمی جو ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به جهت اجرای این جشنواره، اظهار کرد: با توجه به آسیب‌های اجتماعی در سطوح مختلف جامعه، این فیلم‌ها در روستاها و بخش‌های مختلف شهرستان و هم‌چنین در مساجد برای عموم به نمایش گذاشته شوند.

حسینی طلب امادگی خود رابرای همکاری بااداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در این زمینه اعلام نمود .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت