پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 اسفند 1396 ساعت 22:12:: شناسه خبر: 33834

مردم سرفاریاب سال نو را در کنار گلزار شهدای دیربازآغاز کردند

مردم سرفاریاب با حضور در گلزار شهدا، ضمن عطرافشانی و غبارروبی مزار با روشن کردن شمع ، سال نو خود را در جوار شهدای این شهر آغاز کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مردم سرفاریاب با حضور در گلزار شهدا، ضمن عطرافشانی و غبارروبی مزار با روشن کردن شمع ، سال نو خود را در جوار شهدای این شهر آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری  صدای جنوب ، در این آیین معنوی که از آخرین دقایق سال ۱۳۹۶ و با حضور گرم خانواده شهدا امام جمعه شورای اسلامی و جمعی ازمردم  آغاز شد ، حاضران قبل از تحویل سال با قرائت دعای توسل به پیشواز سال جدید رفته و آغاز سال ۱۳۹۷ را در کنار شهدای این شهرستان جشن گرفتند.
امام جمعه سرفاریاب در این آیین ، آغاز سال جدید در جوار شهدای سرافراز را نشانه دلبستگی مردم به ایثارگران و مقام شهادت عنوان کرد و گفت: امیدواریم که در سال جدید کشوری مطابق اهداف شهدا داشته باشیم و همه در همین راستا تلاش کنیم.
حجت الاسلام پزمان سال گذشته را سال موفقیت و عزت برای همه ملت ایران اسلامی برشمرد و افزود: ما در سال جدید با الگو قرار دادن سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و شهدای اسلام و به خصوص شهدای والامقام جنگ تحمیلی ، در آبادانی کشور کوشش مضاعف خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: شهیدان طلایه داران عرصه مقاومت و ایثار بوده و بر همه مسئولان این مرز و بوم واجب است که ادامه دهنده آرمان های والای آنان باشند.
وی اضافه کرد: ما باید دلاورمردی های رزمندگان جان برکف که پیروی از ولایت فقیه را سرلوحه دفاع از میهن اسلامی خود قرار دادند ، گرامی داشته و آن را به نسل های بعدی منتقل کنیم.
.
در این مراسم روحانی و معنوی حاضران ضمن قرائت فاتحه ، مزارشهدای دیرباز را گلباران کرده و با آرمان های این مردان خدایی در نخستین لحظات سال نو تجدید میثاق کردند

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت