پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 اردیبهشت 1397 ساعت 16:02:: شناسه خبر: 35481

امام جمعه موقت سرفاریاب:

معلم در نظام آموزشی رکن اصلی توسعه اجتماعی و فرهنگی است

غرور و تکبر سرچشمه صفات رذیله دیگری مانند عجب، کینه و حسد نسبت به دیگران و تحقیر آن ها می باشد

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجه الاسلام باقری امام جمعه موقت سرفاریاب ظهرامروزدرخطبه های نمازجمعه این هفته سرفاریاب بادعوت نمازگزاران به تقوای الهی گفت:غرور انسان را از خدا دور می کند و به شیطان نزدیک می سازد، واقعیت ها را در نظر او دگرگون می کند و همین امر سبب خسارت های شدید مادی و معنوی می گردد.
باقری افزود:غرور و تکبر سرچشمه صفات رذیله دیگری مانند عجب، کینه و حسد نسبت به دیگران و تحقیر آن ها می باشد.
امام جمعه موقت سرفاریاب به اعیاد شعبانیه و تبریک نیمه شعبان پرداخت و در ادامه به سالروز معلم اشاره و خاطرنشان کرد: ابتدا جا دارد روز معلم را خدمت تمامی معلمان سراسر کشور و معلمان منطقه سرفاریاب تبریک بگویم و باید دانست که شهید مطهری عالمی بصیر، مجاهدی خستگی ناپذیر، و معلمی روشنگر بود که زندگی خود را وقف تعلیم و تربیت و به ویژه نسل جوان کرد.

وی گفت: معلم در نظام آموزشی رکن اصلی توسعه اجتماعی و فرهنگی است و معلم مومن، متدین، انقلابی و ولایی می تواند زمینه پیشرفت جامعه باشد و باید دانست که معلمین بایدبه دین، اخلاق، رفتار دانش آموزان اهمیت دهندیعنی اول تزکیه بعدتعلیم .
خطیب جمعه سرفاریاب به روزمامااشاره واظهارداشت:۱۵اردیبهشت ۱۸شعبان روزمامانامگذاری شده است که هدف از بزرگداشت روز جهانی ماما افزایش آگاهی و تبادل اطلاعات در راستای سلامتی مادر و نوزاد است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت