پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 تیر 1397 ساعت 17:04:: شناسه خبر: 37505

رییس شرکت آب وفاضلاب شهری کهگیلویه:

احتمال جیره بندی آب در دهدشت/شهروندان در مصرف بهینه آب اهتمام بیشتری داشته باشند

رییس آب و فاضلاب شهری کهگیلویه گفت: میزان هدررفت آب در روستاها بسیار بالاست و آبفای روستایی هیچ گونه دغدغه‌ای در این راستا ندارد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رییس آب و فاضلاب شهری کهگیلویه گفت:باید مصرف آب توسط شهروندان مدیریت شود و اگر به این منوال پیش برویم به جیره بندی آب روی خواهیم آورد.

به گزارش صدای جنوب، داریوش فقهی‌پور در جمع خبرنگاران تنش آب شرب در کهگیلویه را یادآور شد و افزود: بیشترین مصرف آب در مشاغل خانگی از جمله استحمام ،فضای سبز و شستن خودرو استفاده می‌شود.

وی اقدامات آب و فاضلاب در راستای کاهش مصرف آب را برشمرد و از اجرای طرح همیار آب در مدارس، کنترل ساخت و سازهای غیرمتعارف، جداسازی آب شرب فضای سبز ادارات، نظارت بر کارواش‌ها و استفاده از ظرفیت روحانیت در مساجد جهت تبلیغ در کاهش مصرف آب را از جمله اقدامات انجام گرفته نام برد.

فقهی‌پور از دسته بندی مشترکین پرمصرف و کم مصرف خبر داد و اظهار داشت: مشترکان پرمصرف اخطاریه دریافت و کنتور مشترکان کم مصرف که دستکاری شده برخورد قانونی خواهد شد.

این مسئول ضمن ابراز گلایه از آبفای روستایی نسبت به هدر رفت بیش از اندازه آب در سطح روستاها گفت: یک سوم تولید آب در روستاهاست و متاسفانه میزان هدررفت آب در انها بسیار بالاست و آبفای روستایی هم هیچ گونه دغدغه‌ای در این راستا ندارد.

وی استفاده غیرمجاز از آب را مهم‌ترین علت هدررفت آب در روستاها عنوان کرد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت