پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 تیر 1395 ساعت 10:04:: شناسه خبر: 3766

عدل هاشمی پوردرشورای اداری کهگیلویه:

مدیران درمقابل مشکلات کمرخم نکنند/استخدام جوانان بهمیی در پالایشگاه بیدبلند۲اسان می شود/زمان قبیله گری وباندبازی به پایان رسیده است

وی افزود:با توجه به سفر هیئت دولت به استان از فرمانداران می خواهم پروژه ها را تعریف و دسته بندی کنیم تا در این یکسال باقی مانده از عمر دولت استفاده لازم را ببریم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

شورای ادار ی شهرستان کهگیلویه با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،کرامت کریمی مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد،امام جمعه و مسئولان ادارای صبح امروز در سالن فرمانداری برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب،سردار عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ دراین جلسه از مشکلات حوزه انتخابیه گفتند ومدیران را وادار کردند که جهت جذب بودجه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

سردارعدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز قدس گفت:بعداز ۳۷سال مردم نیاز به توصیه ندارند چرا که در جنگ و سازندگی خود را نشان دادند.
هاشمی پورگفت:مردم ازماجلوترندوهرکاری راکه ازانهاخواستیم به بهترین شکل انجام دادند.
هاشمی پور مطالبه خودراازمدیران کهگیلویه همان مطالبه مردم از نماینده خواستندوگفتندنبایدبه مردم منت بگذاریم زیراهرچه داریم از ولایت فقیه وخون شهداوپایداری مردم بوده است.
وی افزود:این مسولیت ها تمام می شودوچیزی که ازمامیماند اخلاق و عملکرد درست میباشد.
هاشمی پورخطاب به مدیران گفت: بیایید برای مردم و جوانان دست به دست هم دهیم و کهگیلویه را نجات دهیم واز حالت شعار و سخنرانی و قبیله گری و باندی و جناحی خارج شویم.
هاشمی پور با اشاره به مشکلات و ناهنجاری های دهدشت گفت:در بازدیدی که از کتابخانه نیمه تمام دهدشت داشتم  دیدم که چند جوان در آنجا تریاک می کشنددرحالی که اگراین جوانان اشتغال داشتند شاید برای جامعه مفیدبودند.
هاشمی پور تصریح نمود که برای گرفتن قدرت به میدان نیامده بلکه برای خدمت آمدم و صحنه خدمت را با دوتا مقاله و سایت و توپ وتشر ترک نمی کنم وخواست من ازشماهم همین است.
وی با اشاره به بحث بودجه و ماده ۱۸۰گفت:این کشور پول دارد برویم ببینیم در وزارتخانه ها چه خبر است.آیا همه چیز ماده ۱۸۰است؟؟
وی گفت:مدیران! برای وصول مطالبات مردم پاشنه درب اتاق شما را درمیاورم و شما هم برای مطالبات پاشنه درب ادارات و مدیران کل را از جا در بیاورید.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ  با اشاره به وضعیت آموزشی و فضاهای آموزشی کهگیلویه بیان کرد:بعد از ۳۷سال هنوز بچه های مادردیشموک در کپر درس می خوانندوبایدتلاش کنیم که این مشکلات حل گردد.
وی با اشاره به جاده سوق که در رسانه ها و شبکه ملی نیزپخش شد خطاب به مدیر راه و شهرسازی کهگیلویه گفت:این جاده را زمان بندی فشرده انجام دهید و بامراجعه به مدیرکل راه و شهرسازی بودجه لازم را بگیرید وتا تکلیف این جاده را مشخص نکنید به کهگیلویه برنگردید.
وی افزود:آبروی استان و شهرستان در شبکه ۳بخاطر جاده سوق رفت واین انصاف هست که ۱۰کیلومتر جاده بعداز سال ها درست نشودومردم زیادی نیزجان خودراازدست بدهند.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس افزود:مشکلات راباروح انقلابی حل کنیم وروح اداری جوابگونیست.
هاشمی پور درمورد پتروشیمی دهدشت وگازرسانی به دیشموک وسیمان سپو گفت :این طرح ها فعال ومردم درعمل پیشرفت کارراخواهنددید.
وی گفت:با افتتاح جاده دهدشت پاتاوه علاوه بر کوتاهی مسیرورفع بن بستی شهرستان، اشتغالزایی زیادی نیزایجادمی شود.

وی گازرسانی دیشموک وچاروسارا نجات دهنده منابع طبیعی منطقه خواندند.
وی با اشاره به ورودی های شهر دهدشت گفت:شورای شهر و شهرداری اختلافات را کنار بگذارند و در کنار دیگر مسولان به آبادانی شهر کمک کنندواین بگومگوها مشکلات راحل نمی کند.
عدل هاشمی پوربا اشاره به وضعیت روستاهای کهگیلویه گفت: فرزانه مدیرکل بنیاد مسکن هم اکنون در تهران است وباید جوابگوی قیر کهگیلویه باشد و امیدواریم دست خالی برنگردد.
هاشمی پور افزود:نقشه فرهنگی کهگیلویه ترسیم شده و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وامام جمعه دهدشت اجرایی خواهدشد.
هاشمی پوردرزمینه طرح پالایشگاه بیدبلند۲وحصارکشی بعضی از مدیران بهبهانی در جلوگیری از فرزندان کهگیلویه بزرگ بویژه جوانان بهمیی دربحث اشتغال گفت: با رایزنی با مدیرعامل و مدیران بهبهانی ونماینده بهبهان در مجلس تذکرات لازم داده شد وبه صراحت گفتم به نفع نظام نیست وازاین تعصبات غلط دست بردارید.
وی افزود:با توجه به سفر هیئت دولت به استان از فرمانداران می خواهم پروژه ها را تعریف و دسته بندی کنیم تا در این یکسال باقی مانده از عمر دولت استفاده لازم را ببریم.

هاشمی پوردرپایان انتخاب محمودشافعی به عنوان مشاور ورزشی خودتکذیب وگفت که ازایشان دربحث فوتبال شهرستان باتوجه به ارتباطات خوب ایشان استفاده می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت