پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 شهریور 1397 ساعت 10:06:: شناسه خبر: 40698

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد:

سارقان امامزاده علی(ع) دستگیر نشده‌اند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:تاکنون هیچ ردپایی از سارقان امامزاده علی(ع)پیدا نشده و سارقان دستگیر نشده‌اند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام سیدنورالله جنتی‌پور با تشریح آخرین وضعیت پرونده سرقت از امامزاده علی(ع) شهرستان چرام، اظهارداشت: تاکنون هیچ ردپایی از سارقان این امامزاده پیدا نشده و سارقان دستگیر نشده‌اند.

وی از نصب دوربین‌های مداربسته در روزهای آینده در قسمت‌هایی از این امامزاده خبرداد و خاطرنشان کرد: به‌زودی این دوربین‌ها با اعتباری حدود هشت‌ میلیون تومان در صحن و استراحتگاه امامزاده علی(ع) نصب خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که آیا برای نصب دوربین‌های مداربسته در این امامزاده باتوجه به قدمت تاریخی ساختمان، نیاز به مجوز سازمان میراث‌فرهنگی هست یا خیر؟ گفت: متاسفانه این سازمان با وجود نامه‌نگاری‌های فراوان پاسخی به مکاتبات ما در ارتباط با نصب دوربین‌های مداربسته نداد و الان بدون درخواست این دوربین‌ها را نصب می‌کنیم.

جنتی‌پور با بیان اینکه دوربین‌های مداربسته را در نقاطی از ساختمان امامزاده نصب خواهیم کرد که خسارتی به ساختمان نزند، یادآورشد: اگر میراث‌ فرهنگی هم از ما شکایت کند این دوربین‌ها را نصب خواهیم کرد.
وی گفت: مدیریت حدود ۱۰ امامزاده در استان کهگیلویه و بویراحمد با‌مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه و اداره کل میراث‌فرهنگی بوده که متاسفانه مشکلات فراوانی در حوزه عمرانی برای این امامزاده‌ها داریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار گله‌مندی در این‌باره، تصریح کرد: مدیریت دوگانه هیچ کمکی به این امامزاده‌ها نخواهد کرد و اکنون پروژه‌های عمرانی با مشکلات جدی در بحث ساخت و ساز مواجه هستند.

جنتی‌پور گفت: از عملکرد سازمان میراث‌فرهنگی در زمینه تکمیل امامزاده های دو مدیریتی در استان کهگیلویه و بویراحمد ناراضی هستیم و با وجود تمامی پیگیری‌ها متاسفانه پاسخی به مکاتبات ما داده نشده است.

وی از نگرانی و نارضایتی‌های زوار و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از ناتمام و نیمه رهاشدن پروژه‌های عمرانی امامزاده‌های دو مدیریتی در این استان اظهار تاسف کرد و ادامه داد: اداره کل اوقاف و امور خیریه هیچ تغییرات و یا پروژه‌ای را بدون رضایت سازمان‌ میراث‌فرهنگی در این امامزاده‌ها نمی‌تواند انجام دهد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه‌ وبویراحمد گفت: اگر سازمان میراث‌ فرهنگی اجازه فعالیت عمرانی در این امامزاده‌ها را به اداره‌کل اوقاف استان بدهد شاهد مشکلات کنونی نخواهیم بود.ایلنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت