پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 مهر 1397 ساعت 19:07:: شناسه خبر: 41570

فرمانده نیروی انتظامی استان در یادواره شهید «خدامراد دامک»:

دفاع مقدس، گنج بی پایان و مایه سربلندی است/ والدین از رفتار فرزندان خود بی تفاوت نباشند

ویژه برنامه «افتخار کوچه، آبروی محله» و اولین یادواره شهیدوالامقام «خدامراد دامک» در مسجد صاحب الزمان(ع) روستای گاودانه بخش مرکزی کهگیلویه برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به همت ناحیه مقاومت بسیج عشایری کهگیلویه وبویراحمد و حوزه مقاومت بسیج عشایری امام سجاد(ع) دشمن زیاری ،ویژه برنامه «افتخار کوچه، آبروی محله» و اولین یادواره شهیدوالامقام «خدامراد دامک» در مسجد صاحب الزمان(ع) روستای گاودانه بخش مرکزی کهگیلویه برگزار شد.

در این مراسم فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد دفاع مقدس را گنج بی پایانی دانست که پس از گذشت سالها غیرت ما را همچنان به دنیا نشان میدهد.
سردار مهدی انصاری گفت:دفاع مقدس نعمت و دانشگاهی بود که نباید فراموش شود و درس سربلندی رابه ما آموخت و اگرجانفشانی شهدانبود اکنون این ثبات و امنیت را نداشتیم.

انصاری افزود:شهداباخدامعامله کردند و اجرعظیمی دارند وجایگاه انها دربین مردم رفیع است.
وی گفت:مسیولان نباید مغرور شوند و باید همواره از خود بپرسند کجابودیم وازکجا امدیم و بدانید که جایگاه کنونی شما مدیون شهیدان و ایثارگری آنهاست .
فرمانده انتظامی استان با اشاره به وضعیت امروز کشور بیان کرد:جوانان ما نگرانند و به خاطر شغل و ازدواج انتظارات به حقی دارند ولی اگر اتفاقی علیه نظام رخ دهد خطوط مقدم ما را پر می کنند و آماده دفاع هستند.
وی افزود:وعده قیامتی مااینست که مادنیارابرای اخرت میخواهیم اما امروزه بسیاری از جوامع غربی فقط دنیا را می خواهند و به آخرت کاری ندارند.
انصاری با گلایه از خطبا و تریبون داران گفت:چرا از وضعیت پیش از انقلابانقلاب و محرومیت ها چیزی نمی گویید و ضروری است که جوانان ما بدانند در آن دوران مشکلات زیادی داشتیم ولی الان بهترین امکانات را از برکات انقلاب داریم.
سردار مهدی انصاری اظهار کرد:متاسفانه در جامعه ،فرهنگ استفاده ازفضای مجازی را نداریم و این نادرست استفاده کردن صدمات زیادی به خانواده ها وارد کرده است.

وی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز خاطرنشان کرد:برخی از دولت های عربی عرضه ندارند وخیانت میکنند و چون دفاع مقدس کام انها را تلخ کرده با همراهی استکبار در فکر انتقام هستند.
این مسئول با بیان اینکه ۴۰ سال است که ما تحریم هستیم ،سازش با امریکا را همانند رابطه گرگ ومیش دانست و گفت:ترامپ دوام نخواهد آورد و حکومت امریکا و لابی اسراییل باز هم به اهداف خود نخواهند رسید .

سردار مهدی انصاری افزود:فضای مجازی قیچی دولبه است و امروز بیشتر خانواده ها احساس تنهایی میکنند و والدین نباید از رفتارفرزندان خود غفلت نمایند.

وی در پایان، نعمت ولایت فقیه و نعمت امنیت را سرمایه و افتخاری برای هر ایرانی عنوان کرد و ادامه داد:دشمن پس از شکست در جنگ نظامی و تحریم ،اینبار به نارضایتی علنی مردم روی آورده و این آخرین راهکار دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی است از همین رو باید هم مردم و هم مسئولان هوشیار باشند.

بر پایه گزارش صدای جنوب، در این یادواره ضمن مداحی و سینه زنی در رسای سالار شهیدان امام حسین(ع) از مادر شهید دامک تجلیل شد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت