پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 مرداد 1395 ساعت 09:05:: شناسه خبر: 4647

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی:

اعتبار تجهیزات پزشکی موردافتتاح در سفر هیات دولت ۳۵۰ میلیاردریال است

وی عنوان کرد: بیمارستان ۹۶ تختخوابی سینای گچساران اوایل مهرماه امسال افتتاح می شود و تجهیزات مورد نیاز آن نیز با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد ریال خریداری شده و یا در حال خرید است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبار هزینه شده برای تجهیزات پزشکی مورد افتتاح در این استان در سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت ۳۵۰ میلیارد ریال است. 

به گزارش صدای جنوب،پرویز یزدان پناه روز دوشنبه اظهارداشت: از مهمترین تجهیزات پزشکی مورد افتتاح در سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد می توان به راه اندازی بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج با اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال اشاره کرد.
وی بیان کرد: با راه اندازی این بخش نیاز به اعزام بیماران قلبی کهگیلویه و بویراحمد به دیگر شهرها از جمله شیراز به طور چشمگیری کاهش می یابد.
یزدان پناه اظهار کرد: بررسی ها نشان می دهد که حدود یک سوم بیماران اعزامی از کهگیلویه و بویراحمد به شهرهای همجوار به ویژه شیراز به منظور دریافت خدمات آنژیوگرافی و جراحی قلب است.
وی عنوان کرد: دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با اعتبار سه میلیارد ریال، دستگاه امحای زباله این بیمارستان با اعتبار پنج میلیارد ریال، دستگاه آندوسکوپی و کولونوسکوپی پیشرفته این بیمارستان با اعتبار پنج میلیارد ریال، دستگاه رادیولوژی دیجیتال این بیمارستان با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و سه تخت آی.سی.یو سوختگی در این بیمارستان برای نخستین بار در کهگیلویه و بویراحمد با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از دیگر تجهیزات پزشکی مورد افتتاح در سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به استان خواهد بود.
یزدان پناه ابراز داشت: در سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد دستگاه ام.آر.آی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال، بخش جراحی مغز و اعصاب این بیمارستان به همراه تجهیزات لازم از جمله پنج تخت آی.سی.یو با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و دستگاه امحای زباله این بیمارستان با اعتبار پنج مبلیارد ریال راه اندازی می شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این سفر دستگاه ماموگرافی بیمارستان شهید رجایی گچساران نیز با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال راه اندازی خواهد شد.
یزدان پناه گفت: بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای خرید این تجهیزات پزشکی از محل منابع مالی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و مابقی نیز از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با پیگیری ها و رایزنی های مسئولان اجرایی استان تامین شده است.
وی بیان کرد: ۹ دستگاه آمبولانس از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای کهگیلویه و بویراحمد خریداری شده که در سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به این استان بین اورژانس های ۱۱۵ توزیع می شود.
یزدان پناه اظهار کرد: علاوه بر این نیز ۱۶ دستگاه آمبولانس دیگر برای کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده که به زودی تحویل این استان داده می شود و بین اورژانس های ۱۱۵ توزیع خواهد شد.
وی عنوان کرد: بیمارستان ۹۶ تختخوابی سینای گچساران اوایل مهرماه امسال افتتاح می شود و تجهیزات مورد نیاز آن نیز با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد ریال خریداری شده و یا در حال خرید است.
یزدان پناه ابراز داشت: توجه به بخش بهداشت، درمان و سلامت و تلاش و اقدام در این حوزه ها جزو اولویت های نخست دولت یازدهم به شمار می رود و خدمات دولت در این عرصه های مهم نیز کم سابقه بوده است.
وی افزود: خدمات قابل توجهی در حوزه بهداشت، درمان و سلامت در طول سه سال قبل و از زمان آغاز به کار دولت یازدهم تاکنون در کشور و کهگیلویه و بویراحمد ارائه شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت