پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 دی 1397 ساعت 22:10:: شناسه خبر: 46809

بیانیه جمعی ازجوانان انقلابی شهرستان چرام دردفاع ازمواضع امام جمعه چرام؛امروزه انکار ۹دی انکار سقیفه بنی ساعده هست/ منکران ۹دی ثابت کردند که با ولایت مشکل دارند

امروزه انکار ۹دی انکار سقیفه بنی ساعده هست
و منکران ۹دی ثابت کردند که با ولایت مشکل دارند
چرا که تاریخ تکرار شدنی هست همان افرادی که ولایت علی (ع) رو غصب کردند، زمانی در رکاب پیامبر می جنگیدند اما……

درپی عدم حضور برخی ازمدیران درجلسه هماهنگی مراسم ۹دی درشهرستان چرام امام جمعه چرام به انتقادازاین مدیران بیانیه ای صادرکردندوتوسط یکی ازجوانان جریان اصلاح طلب نقدی بربیانیه امام جمعه چرام درفضای مجازی زده شدومتعاقبا جمعی ازجوانان انقلابی شهرستان چرام به حمایت ودفاع قاطع خوداز مواضع امام جمعه محترم  چرام این بیانیه راصادرکردندکه عینا درزیر اورده شده است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

می خواهند نور خدا را با دهانهای خود خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نور خویش است هرچند که کافران را خوش نیاید. (سوره صف _ آیه ۸)

 

چه زیباست،سرنوشت کسانی که در جمهوری اسلامی ایران دست به فتنه گری زدند یا معزول شدند یا محصور و یا مغضوب.

امروزه انکار ۹دی انکار سقیفه بنی ساعده هست
و منکران ۹دی ثابت کردند که با ولایت مشکل دارند
چرا که تاریخ تکرار شدنی هست همان افرادی که ولایت علی (ع) رو غصب کردند، زمانی در رکاب پیامبر می جنگیدند اما……

 

۹دی به هیچ جریانی وابسته نیست؛مردم با ترد آشوب طلبان همانند همیشه از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی حمایت کردند امروزه بعضی روشنفکران غرب زده که تفکرات لیبرالیسمی ریشه در آنها دوانیده بدانند که سرنوشت کسانی که مسبب فتنه و فتنه انگیزی در جمهوری اسلامی ایران باشند یا معزول هست یا محصور و یا مغضوب

آنهایی که ۹دی رو به یک جریان خاص منتسب می کنند ،به اشتباه خود در حمایت از سران فتنه پی بردند و باید بی پروا صحبت کنیم که امثال موسوی و کروبی آلت دست آمریکا و ….بوده اند.

فتنه ۸۸ از حوادث تلخ و در عین حال آموزنده و فراموش ناشدنی درتاریخ کشور به شمار رفته و تبیین ابعاد پیچیده و پیدا و پنهان آن خواهدتوانست میهن اسلامی را از گزند توطئه های شبکه خبیث سلطه و صهیونیسم رهانیده و پیش روندگی انقلاب و صیانت نظام  اسلامی را تضمین نماید.

 

این بیانیه، فتنه ۸۸ را در سیاهی فتنه آفرینی‌ها و بحران سازی جبهه دشمن علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران طی ۳۸ سال اخیر  متفاوت قلمداد  و تصریح کرده  است.

 

فتنه عمیق و کودتای مخملی ۸۸ از حیث ماهیت، گستره و عمق، صف آرایی عناصر و بازیگران داخلی و خارجی، روند و شرایط حاکم بر محیط ملی و فراملی، آثار و پیامدها و حتی درس ها  درک  مساله «نفوذ» در اشخاص و لایه های مدیریتی  کشور را مرود تاکید  قرار می دهد.

 

این  بیانیه با تاکید بر اینکه «پژواک فتنه و اعمال فتنه گران باید به مانند آیینه ای شکسته هر روز در برابر تردید کنندگان» و آنانی که در پی تطهیر سران  فتنه هستند قرار گیرد.

 

افزوده است،ملت ایران؛ آنها را که در مقابل قانون گردن کشی کردند  و دشمن را به براندازی نظام امیدوار کردند، هرگز نخواهد بخشید و با روایت مستمر فتنه ۸۸، خسارت ها، خیانت ها و خباثت های فتنه گران تحت حمایت مثلث شوم آمریکا، انگلیس رژیم صهیونیستی را از یاد نمی برد.

 

این بیانیه حماسه ۹ دی ماه را عامل میرایی و دفن فتنه ۸۸ توصیف و آورده است:حماسه ۹ دیماه ۸۸ نمایش پایبندی ملت ایران به «اسلامیت» و «جمهوریت» نظام  و «ولایت پذیری» آنان بوده و با تبلور « بصیرت» و تبعیت از «ولایت فقیه» مظهر نفوذ ناپذیری ایرانیان و «نه» بزرگ آنان به جبهه دشمن قرار گرفت.

 

این  بیانیه تصریح کرده است: دستاورد حضور حماسی ملت ایران در ۹ دی  ماه سال ۸۸، اقتدار و استحکام نظام و «گفتمان انقلاب اسلامی» را نزد دوستان و دشمنان  ارتقا بخشید و  به جهانیان اثبات کرد مردم و  نظام در ایران اسلامی در پرتو «ولایت فقیه» یک حقیقت و احد بوده و از چنان ریشه، ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی قادر هستند هر توطئه و فتنه ای را خنثی کنند.

 

این بیانیه با تاکید بر لزوم بازخوانی درس ها و آموزه های فتنه ۸۸برای عبرت گرفتن نسل حاضر و نسل های آینده کشور و عمق بخشی بصیرت و هوشمندی ملی نسبت به ترفندها و توطئه های جدید  نظام  سلطه و استکبار بر علیه انقلاب و ایران اسلامی، آورده است: در فتنه ۸۸ ملت بزرگ ایران ملاحضه کردند که ابعاد تهاجم و میزان ضدیت دشمنان با نظام بر آمده از  اسلام عزیز به حدی بزرگ و عمیق است که در صورت کمترین بی توجهی و خواب آلودگی، خسارت های فراوان به میهن اسلامی وارد می شود و لذا با بهره گیری از الگوی زیبای حماسه ۹ دی بایستی  مراقبت و هوشیاری دائمی در جامعه ما امری نهادینه و همیشگی به حساب آید.

حماسه بزرگ ۹ دی­ماه به­ عنوان نماد پایداری بر ارزش­‌ها و یکی از رخدادهای بزرگ و درس­‌آموز در تاریخ انقلاب اسلامی و در مصاف با جبهه متحد ضدانقلاب داخلی و خارجی  و پروپاگاندای غربی­‌ها بود که نظام اسلامی را از چالشی سخت و توطئه‌ای پیچیده و خطرناک عبور داد و در متن خود بصیرت، هوشمندی، ولایت­مداری و دشمن‌­شناسی ملت ایران را در گذرگاه­‌های حساس و سرنوشت­‌ساز کشور تبلور و به سمت یک هدف والا سوق بخشید.

 

۲۲ خرداد ۸۸ حماسه ای است به وسعت یک تاریخ که در جغرافیای وجود انسانها تبلور یافت، حماسه ای که امت همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور ۸۵ درصدی خود در پای صندوق های رأی، برگ زرینی دیگر در دفتر افتخارات این مرز و بوم رقم زدند. پیروز واقعی این دوره از انتخابات نیز همانند دوره های پیشین خود ملت بودند، چه آنهایی که به کاندیدای منتخب رأی داده و چه آنهایی که رأی خود را به کاندیداهای دیگر دادند همگی در این جشن ملی سهیم شدند. اما هنوز اندک زمانی از این حضور حماسی نگذشته بود که دستان پلید استکبار از آستین مزدوران داخلی آنها بیرون زد و با طیفی از فریب خوردگان درصدد تلخ کردن شهد شیرین این پیروزی در کام ملت شدند. نظام جمهوری اسلامی که می رفت به پشتوانه این حضور ۴۰ میلیونی، معادلات منطقه و حتی جهان را تغییر دهد به یک باره کار به جایی رسید که حکومت فاسدی همچون نظام دیکتاتوری مطلق عربستان _ که حتی پارلمان فرمایشی هم ندارد _ در مقابل آن ژست دموکراسی بگیرد و این شاید بزرگ ترین خیانتی بود که مدعیان دروغین تقلب در انتخابات در حق این ملت روا داشتند.

 

هشت ماه فتنه و هشت ماه هجمه بی وقفه علیه نظام و انقلاب که خیر ، بلکه علیه اساس و موجودیت اسلام ناب، تحفه ای بود که سران فتنه برای این ملت به ارمغان آوردند و ادعای از اساس دروغ تقلب در انتخابات تنها یک پروژه بود برای فریب افکار عمومی و به صحنه کشاندن طیفی از فریب خوردگان ؛ فتنه گران حساب این را نکرده بودند که شاید بتوان برای مدتی به یک نفر دروغ گفت اما هرگز نمی توان برای همیشه به همه دروغ گفت و دیری نخواهد پایید که غبار فتنه فرو بنشیند.

 

اگرچه دوران فتنه ۸۸ را باید دوران محنت انقلاب اسلامی دانست اما این فتنه با همه تلخی ها و مشقاتی که به همراه داشت به برکات بیشماری نیز ختم گردید؛ چراکه باز هم این ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی بودند که پس از ۸ ماه نبرد همه جانبه و نفس گیر با حضور گسترده خود در حماسه ۹ دی تمامی توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده و بر اقدامات فتنه گران مهر باطل کوبیدند و چه زیبا گفت آن پیر جماران و رهبر مستضعفان که “مردم ایران از مردم حجاز در عصر رسول الله و مردم عراق در عصر امام علی(ع) و امام حسین (ع) برتر و وفادارترند”. اگر نبود فتنه ۸۸ ، چه بسا تا سالیان سال سیرت نفاق گونه برخی اشخاص درون نظام و سیرت بی بصیرت برخی خواص رو نمی شد. اگر پیروزی ملت نبود در فتنه ۸۸ ، چه بسا تا سالیان سال مستضعفین عالم به ویژه ملت های مسلمان منطقه به این باور نمی رسیدند که می توان با وحدت کلمه به نبرد با استکبار و سرسپردگان داخلی آنان رفت و چه بسا تا سالیان سال جنبش بیداری اسلامی در منطقه به وقوع نمی پیوست.

 

اشاره به این نکته ضروری است که که ما در عصر ظهوریم و عصر ظهور عصر فتنه های بیشمار است. نباید این گونه تصور کرد که آتش فتنه برای همیشه خاموش گردیده و فتنه گران به لانه های خویش خزیده اند؛ بلکه باید بدانیم فتنه و فتنه گران همیشه در کمین هستند و وقایع ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ خود گواهی بر این مدعاست.

 

آقای…، شما و همه دوستان گرامیتان که از ۹دی هراس دارید…

ما هم معتقدیم که باید هر شخص بر اساس فکر و اندیشه اش راه را از بیراه انتخاب کند و امروز هر مدیری که از روی ترس و به خاطر پست و مقام در جلسه هماهنگی روز ۹دی شرکت می کنددر واقع معنای انقلاب اسلامی رو با جمهوری اشتباه گرفته است.

۹دی یک روز بود ولی خیرُمن الف شَهر بود چرا باید ۹دی را از ذهن مردم پاک کردشما روشنفکران غرب زده بدانید که ۹دی پایه های کاخ سفید در مکان و کاخ سبز معاویه در زمان را لرزاند.

 

روز ۹دی ماه همانند ۲۲بهمن در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید.

این روز ،روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است،روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت هاو حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسبنی هست.

در واقع این روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه (موسوی و کروبی و خاتمی و هاشمی)و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های امام و رهبری است.

مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش میلیونی مردم به جهانیان اثبات گردید.

۹دی ماه عرق شرم امت را در طول تاریخ به خاطر بی بصیرتی در ماجرای سقیفه پاک کرد.

۹دی ماه که به جریان یا گروهی منتسب نیست که می فرمایید اصول گرایان هم آن را قبول ندارند
آنهایی که گمان می کنند باید ۹دی را از ذهن مردم پاک کردو حصر شکسته شودبدانندملت ایران با هیچ کس عقد اخوت نبسته اند.

چرا که در نظام انقلاب اسلامی ایران چه زیبا رقم خورد سرنوشت کسانی که دنبال فتنه و فتنه گری هستند یا معزول هست یا محصور و یا مغضوب و یا محدود.

در پایان بدین وسیله اعلام می داریم گفتمان امام به عنوان یک تشکل آرمانخواه و عدالتخواه همواره خود را مطیع امر ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای می داند و به منظور حفظ استقلال و هویت آزاد زیر بیرق هیچ یک از گروهها و جریانات سیاسی سینه نخواهیم زد و تنها و تنها از فرامین مقام عظمای ولایت پیروی می نماییم.

والسلام.

جمعی ازجوانان انقلابی شهرستان چرام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت