پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 دی 1397 ساعت 10:10:: شناسه خبر: 46982

بازدید یواشکی مدیران کل به کهگیلویه و مدیرانی که کارنامه قابل قبولی ندارند

سفرهای بی سروصدای این روزهای مدیران کل به کهگیلویه چه پیامی دارد؟

پایگاه خبری صدای جنوب:

در میان خبرنگاران شهرستان کهگیلویه در عرصه صداوسیما،سایت ها وخبرگزاری ها اگر بهترین های کهگیلویه وبویراحمد وجود نداشته نباشد قطعا جایگاه مناسبی دارند که تاکنون از پتانسیل آنها استفاده نشده است.

در روزهای گذشته برخی از مدیران کل ادارات و سازمان ها  به شهرستان کهگیلویه سفر کرده اند که این بازدیدها یواشکی و بدون اطلاع خبرنگاران بوده است.

برپایه همین گزارش حتی مدیران شهرستانی به خود جرات داده اند که مدیران ارشد شهرستان را نیز در جریان این سفرها قرار ندهند.

هرچند در نگاه اول رسانه ای نبودن بیشتر مدیران کهگیلویه و نداشتن سواد رسانه ای در این امر نمود پیدا می کند اما باید دانست که دلیل اصلی چنین اقدامی فقط نداشتن عملکرد مناسب است و آنها نمی خواهند ضعف شان بیان شود ،از سویی در این روزها که زمزمه عزل ،برکناری و تغییر بسیاری از مدیران کهگیلویه به گوش می رسد ضروری است جعفرنیکبخت فرماندار کهگیلویه در زمینه بازدیدهای بی سروصدای مدیران کل واکنش قاطعی نشان دهد و از مدیران شهرستانی توضیح بخواهد .

علیرغم تاکید دولتمردان در بیان خدمات دولت تدبیروامید تا کنون برخی از مدیران در کهگیلویه اهمیتی به این موضوع نداده اند که این موضوع نیز جای بحث دارد هرچند نباید ترس مدیران از موضع گیری های سیاسی و پاسخگو نبودن و تعلق نداشتن به این دولت را فراموش نمود.

تحریریه صدای جنوب

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت