پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 دی 1397 ساعت 00:10:: شناسه خبر: 47749

در نشست شورای اداری کهگیلویه مطرح شد:

مشکلات اقتصادی باعث نا امیدی مردم از نظام نشود/ اتفاق روز ۹دی گچساران آب در آسیاب دشمن ریختن است

نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه با موضوع «هماهنگی جشن های ۴۰سالگی انقلاب اسلامی» برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه با اشاره به جنگ روانی دشمن برای تضعیف نظام و باورهای دینی مردم اظهار داشت: مدیران و مسؤولان بیش از هر کسی باید از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کنند.

به گزارش صدای جنوب،امام جمعه دهدشت گفت: مسؤولان زبان گویای نظام‌اند و باید خدمات و دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب را برای مردم تبیین کنند تا بدانند در گذشته کجا بودیم اکنون به کجا رسیدیم.

حسینی با بیان اینکه کشور ما در گذشته زیر سلطه بیگانگان بود افزود: با پیروزی انقلاب به عزت و استقلال دست یافت.

حسینی ادامه داد: در هر کشوری مشکلات اقتصادی وجود دارد و مشکلات نباید باعث نا امیدی مردم از نظام شود.

وی با بیان اینکه پیشرفت نظام و انقلاب بعد از انقلاب به رغم همه فشارها بهت‌آور است،گفت: مسؤولان خدمات انقلاب در هر حوزه‌ای را با رسانه‌ها مطرح کنند تا اطلاع‌رسانی شود.

حسینی تصریح کرد: اگر کارمندان نظام اسلامی از نظام تحلیل درستی داشته باشند و دستاوردهای انقلاب را برای مردم بازگو کنند نیاز به رسانه هم شاید ضروری نباشد.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه برخی نقدها دسلوزانه و منصفانه نیست بلکه نقد براندازی است و منتهی به شورش می‌شود،افزود: باید مواظب توطئه‌های دشمن و جنگ روانی باشیم.

حسینی ادامه داد: برای شکل‌گیری انقلاب رنج‌ها کشیده شد و سالیان متمادی بعد از آن دشمن برای فروپاشی نظام توطئه‌ها چید اما نظام ما باشکوه‌تر از دیروز همه گردنه‌ها را پشت سر گذاشت.

وی گفت: امروز به اذعان تحلیل‌گران مخالف نظام هم قدرت و نفوذ ایران بی‌سابقه است.

ایرج کاظمی‌جو نیز ظهار داشت: هر ساله کارگروه‌هایی به همین منظور معرفی و وظایفی برای آن‌ها تعیین می‌شود اما خروجی از این کارگروه‌ها حاصل نمی‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت:اجرایی شدن وظایف هر کارگروه نیاز به اعتبار دارد وقتی برنامه صرف گزارش‌دهی باشد خروجی و کیفیت ندارد .

کاظمی‌جو افزود:اگر قرار است هر سال جشن انقلاب باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود حداقل یک تقویم فرهنگی و هنری،اجتماعی و آموزشی باید تدوین شود.

وی با اشاره به بزرگداشت نخستین شهید انقلاب شهرستان در سال‌های گذشته این یادواره را یک برنامه طایفه‌ای دانست و گفت: اکثر مخاطبانی که در این مراسم حضور پیدا می‌کنند از بستگان سببی و نسبی شهید هستند این برنامه یک سخنران دارد که ممکن است از بستگان باشد و کلیشه‌ای صحبت کند.

این مسؤول مشخص شدن محورهای هر کارگروه و لحاظ اعتبار برای اجرای برنامه‌ها را لازمه اجرای برنامه خوب و باکیفیت عنوان کرد.

کاظمی‌جو تصریح کرد:نقش فرمانداری در این باره می‌تواند بارزتر از ادارات باشد.

وی نقد منصفانه را لازمه توسعه خواند و گفت:مراسمات ملی و مذهبی متعلق به همه است مختص جریان یا گروه خاصی نیست اما برخی خواسته یا ناخواسته بر طبل تفرقه می‌کوبند.

کاظمی‌جو به رویدادهای مراسم ۹ دی در گچساران اشاره کرد و گفت:شعارهای ساختارشکنانه و توهین‌هایی که به یکی از بزرگان نظام داده شد آب در آسیاب مخالفان جمهوری اسلامی ریختن است.

وی ادامه داد: این رفتارها در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب نظام را خدشه‌دار می‌کند نیاز است در این برهه زمانی همه در جهت حفظ وحدت و به بار نشستن خون شهیدان که از مرز و بوم دفاع کردند حرکت کنیم.

کاظمی‌جو با بیان اینکه برخی احساس می‌کنند خودشان صاحب انقلابند تصریح کرد:همه در انقلاب نقش داشتند و حرمت آن‌ها باید نگه داشته شود در برنامه‌های ملی همه نقش دارند و حضور پیدا می‌کنند اما برخی می‌خواهند مصادره کنند و احساس می‌کنند دیگران انقلابی نیستند این یک لطمه جبران‌ناپذیر ممکن است به انقلاب وارد کند.

این مسؤول اظهار داشت:اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از بودجه فرهنگی و هنری برنامه‌های شاد و متنوع برگزار می‌‌کند و امسال هم متناسب با ایام در جشن پیروزی انقلاب شریک خواهیم شد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت