پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 بهمن 1397 ساعت 15:11:: شناسه خبر: 49161

در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه مطرح شد:

حاشیه سازی مانع توسعه کهگیلویه است/طعنه سنگین نیکبخت به مدیرانی که خدمات نظام را اطلاع رسانی نمی کنند

جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه به ریاست جعفر نیکبخت با موضوع گرامیداشت ایام دهه فجر در سالن شهیدزکی زاده فرمانداری برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب،فرماندار کهگیلویه در این جلسه که با موضوع  گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شد اظهارداشت:سیاست نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی برمحرومیت زدایی استوار بوده و در کهگیلویه نیز خدمات خوبی ارایه شده اما تا نقطه مطلوب راه درازی داریم.

جعفر نیکبخت گفت:در کهگیلویه حاشیه سازی ها مانع خدمات رسانی شده و کسانی هستند که هم اکنون نیز دنبال حاشیه سازی هستند و به شخصه توجهی به این حاشیه سازی ها ندارم.

نیکبخت با توصیه به این افراد گفت:امیدواریم که آنها تجدیدنظرکنند زیرا نیاز امروز ما وحدت وهمدلی می باشد.

وی بابیان اینکه امروز جامعه نیازمند  اشتغال و مقابله بااسیب های اجتماعی است خاطرنشان کرد:در فضای همدلی وارامش می توانیم به این اهداف برسیم.

فرماندار کهگیلویه بااشاره به نقشه دشمنان برای ناامیدی مردم در آستانه ۴۰سالگی پیروزی انقلاب گفت:مدیران خدمات نظام را اطلاع رسانی کنند.

وی بااشاره به کاستی های موجود نیز یاداور شد:تحریم ها و عدم برنامه ریزی درست در کمبودها نقش داشته ولی با روحیه خودباوری باید بر انها غلبه نماییم.

نیکبخت تصریح کرد:با تقویت همدلی بین مردم ومسیولان ،دشمن نمی تواند رخنه کند از همین رو لازم است که ازجهت گیری حزبی و گروهی بپرهیزیم.

فرماندار کهگیلویه در ارتباط با  چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نیز گفت: جشن های دهه فجر متفاوت تراز گذشته برگزار شود.

مدیر ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه ادامه داد:در این ایام نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار و دستگاه ها باید عملکرد خود را در دید عموم قرار دهند.

انتخاب مشاور رسانه ای مدیران از میان خبرنگاران  نیز همواره مورد توجه فرماندار کهگیلویه بوده است.

از همین رو نیکبخت بار دیگر از مدیران خواست مشاور رسانه ای خود را معرفی کنند.

وی تاکید کرد:خبرنگاران علاوه بر چشمان تیز دارای دروربین تیزی نیز هستند که میتوانند کمک کارخوبی برای افزایش اعتمادمردم نسبت به مدیران باشند.

فرماندار کهگیلویه بااشاره به ضرورت ارتباط مستقیم و بدون واسطه مردم و مسیولان گفت:در بازدید از مناطق کمتربرخوردار ازظرفیت ادارات شهرستان استفاده می کنیم  وهر جا نیاز شد  از ظرفیت استانی بهره می بریم.

این مسیول از مدیران درخواست کرد در موارد بحرانی ضمن افزایش همکاری بر تعامل با مدیریت بحران ،سایر دستگاه ها را یاری نمایند.

نیکبخت عدم رضایت متقاضیان تسهیلات از سیستم بانکی را غیرقبول خواند و گفت:بانکهادرزمینه تسهیلات اشتغالزایی همکاری نمایند.

وی ادامه داد:همه ادرات اجناس مورد نیاز را از صنوف شهرستان خرید نمایند و در بحث گرانفروشی واحتکار نیاز به نظارت بیشتری هست.

نظارت کمی وکیفی برپروزه های عمرانی دیگر موردی بود که فرماندار کهگیلویه بیان کرد و گفت:پروژه هاازکلنگ زنی تاافتتاح باید ازنظر کیفی کنترل شوند.

فرماندار کهگیلویه گریزی به وضعیت ادارت زد و تاکید کرد:در حوزه اداری رعایت نظم الزامی است و مدیران از ماموریت بی هدف خودداری کنند.

نیکبخت افزود:مدیران در وقت غیراداری  ازخودروهای دولتی استفاده نکنند در غیر اینصورت با انها برخورد می شود.

جعفر نیکبخت طعنه سنگینی به برخی از مدیران زد و گفت:خدمات نظام رابیان کنید و نترسید تا بعنوان مدیران دو نبش تعبیر نشوید زیرا

خدمات نظام است و جهت اعتمادسازی و اگاهی دادن مردم ضرورت دارد.

تکریم ارباب رجوع ،تعامل مدیران با هم و همچنین سیستم ارزیابی متفاوت مدیران در سال جاری نسبت به گذشته  ازدیگر مواردی بود که نیکبخت متذکر شد.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت