پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 اسفند 1397 ساعت 23:12:: شناسه خبر: 52081

امام جمعه چرام :

همه ی مشکلات مملکت به تحریم ها برنمی گردد ، بخشی به خاطر سوء عملکرد مسئولین هست

امام جمعه  چرام :مردم تحت فشار اقتصادی هستند و مسئولان باید برای حل مشکلات اقتصادی و معیشت مردم ، راه ، چاره و تدبیری بیندیشند

پایگاه خبری صدای جنوب:

امام جمعه  چرام :مردم تحت فشار اقتصادی هستند و مسئولان باید برای حل مشکلات اقتصادی و معیشت مردم ، راه ، چاره و تدبیری بیندیشند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر افشار امام جمعه شهر چرام ، در آیین عبادی سیاسی این هفته ، با بیان اینکه دامن زدن به چند مطلب باعث امیدواری دشمن شده است و کم توجهی به تاثیر فزاینده ی تشدید تحریم ها ، که آیا این تحریم هایی که صورت می گیرد بر قشر متوسط و ضعیف جامعه اثر گذار بوده است یا خیر ، گفت : نقش این تحریم ها بر زندگی مردم اثر گذار بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر افشار با بیان اینکه ، مردم تحت فشار اقتصادی هستند و مسئولان باید برای حل مشکلات اقتصادی و معیشت مردم ، راه ، چاره و تدبیری بیندیشند افزود : قطعا همه ی مشکلات مملکت به تحریم ها برنمی گردد ، بلکه بخشی از این مشکلات اقتصادی به تحریم ها ربط دارد و بخش دیگری هم به خاطر سوء عملکرد مسئولین هست.

وی در ادامه به بی توجهی مسئولان به سیاست های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت : برخی از بنگاهها و تولیدی هایی که در سالیان گذشته و در دولت های گذشته شکل گرفته الان به مرز ورشکستگی و تعطیلی کشیده شده اند.

خطیب نماز جمعه شهر چرام ، با اشاره به اینکه ، ایجاد اُمیدواری کاذب در جامعه نسبت به اینکه مسئله تعامل با اروپا ممکن است مشکلات ما را برطرف کند ، همان اشتباهی که در برجام متوجه ما شد و بارها تاکید کردند که ارتباط با آمریکا مشکلات را حل میکند ولی هیچ مشکلی را حل نکرد گفت : متاسفانه بعضی از مسئولان ما ، چنین می اندیشند که با تعامل با اروپا ، می توانند مشکلات اقتصادی را حل کنند که چنین انتظاری توسط دشمنان ما به وقوع نخواهد پیوست.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر افشار ، با اشاره به اینکه ، برای اینکه ما بتوانیم بر مشکلات ، در شرایط فعلی غلبه کنیم قطار انقلاب که با حرکت سریع به به سمت هدف پیش می رود ، که هدف ، همان نهضت جهانی امام زمان (عج) است گفت : یکی از ظلم هایی که توسط سیاسیون بر ملت ما صورت می گیرد این هست که موضوعاتی مثل F ATF که باید دلسوزانه جمعی از مسئولان مملکت مزایا و معایب این طرح را بررسی کنند ولی این موضوع را به بدی در اذهان مردم و جامعه گسترش می دهند و با این عمل ، قطب های موافق و مخالف درست می کنند که آسیب ها و ضررهای مختلفی را در پی دارد.

خطیب نماز جمعه شهر چرام ، به بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی در ۵ اسفند ماه در درس خارج فقه اشاره کردند و با بیان اینکه ، ایشان فرمودند توصیه‌ی من به همه‌ی کسانی که مدیریّتی دارند، مسئولیّتی دارند، چه در قوّه‌ی مجریّه، چه در قوّه‌ی قضائیّه، چه در مدیریّتهای گوناگون، این است که افسردگی و ملالت را و بی‌حوصلگی را از خودشان دور کنند گفت : مسئولان ناامیدی را از خودشان دور کنند، و بدانند که کار دارد پیش میرود و انقلاب حرکت میکند.

امام جمعه شهر چرام ، با اشاره به بخش دیگری از بیانات رهبر معظم انقلاب ، که فرمودند ، دیدید به توفیق الهی در بیست‌ودوّم بهمن چه حادثه‌ی عظیمی در این کشور اتّفاق افتاد. انقلاب است دیگر؛ انقلاب دارد حرکت میکند، پیش میرود افزود : چهل سال از نهضت عظیم این ملّت و امام بزرگوار میگذرد و باید همه چیز از یادها رفته باشد، اما مردم جوری با این حادثه برخورد میکنند مثل اینکه همین دیروز اتّفاق افتاده! جوری می‌آیند به خیابانها که -آن طوری که از جاهای مختلف گزارش دادند – در تهران، در این خیابانهای منتهی به میدان آزادی جمعیّت نمیتوانست جلو برود؛ شهرهای دیگر هم همین جور و از همه‌ی سالهای گذشته جمعیّت بیشتر آمدند؛ چرا؟ چون تهدید دشمن بیشتر بود، مردم احساس نشاط و احساس تکلیف کردند.

وی همچنین گفت : مقام معظم رهبری فرمودند ، کارها دارد پیش میرود. بنابراین بی‌حوصلگی و مانند اینها را همه، اعمّ از مدیران ارشد، مدیران متوسّط، مدیران پائین کنار بگذارند.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت