پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 اسفند 1397 ساعت 12:12:: شناسه خبر: 52542

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

برخی افراد مریض هستند فرهنگ و شعور سیاسی ندارد/دهبانی در آستانه انتخابات تصمیم گرفته کسی را از خودش ناراحت نکند

در نشست ستاد خدمات شهردار یاسوج و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص خبرهای منتشر شده در رسانه‌ها مواضع خود را بیان کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 نستهن مقدم در نشست پیش از ظهر امروز ستاد خدمات سفر به خبرهای منتشر شده در رسانه‌ها پرداخت و گفت: هیچ گونه اطلاعی از محتویات اخبار منتشر شده ندارم و در گفت‌و‌گو با روابط عمومی استانداری و سایت شهرداری آن را تکذیب کردم.

شهردار یاسوج بیان کرد: استاندار به عنوان مقام ارشد کهگیلویه و بویراحمد دغدغه همه استان و شهروندان را دارد که می‌رساند رسانه‌های استان در اطلاع‌رسانی دقت لازم را داشته باشند.

وی عنوان کرد: خودمان را ذیل مجموعه وزارت کشور و سرباز استان می‌دانیم و خود و نیروهایمان شب و روز پای کار هستیم و تلاش می‌کنیم برای خدمت به مردم.

این مسوول تصریح کرد: لازم است دستگاه‌ مربوطه بر رسانه‌ها نظارت داشته باشند.

اما علی محمد احمدی در ادامه سخنان شهردار یاسوج گفت: دستگاه ناظر بر رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و آقای دهبانی است که همه چیز را رها کرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به شهردار یاسوج گفت: شما وظیفه و کار خودتان را انجام دهید و بگذارید رسانه‌ها هر چه می‌خواهند به من بگویند.

وی تصریح کرد: همان روز اول گفتم من مسیر خودم را می‌روم و رسانه‌ها هم رسالت خود را دنبال کنند، مدیران کار کنند و نگران رسانه نباشند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هر جایی بدانم خدمتی شده تشویق می‌کنم و هر جایی کم‌کاری شود تذکر می‌دهم.

وی عنوان کرد: برخی افراد مریض هستند فرهنگ و شعور سیاسی ندارد و تازه قلمی به دست آورده‌اند و شروع به تخریب می‌کنند.

احمدی عنوان کرد: نکته مهم این است که مدیر ما باید وظیفه‌اش را انجام دهد من هم چندین بار مستقیم و غیر مستقیم به ارشاد استان گفتیم فضایی برای نقد سازنده فراهم کند نه اینکه دروغ‌ پراکنی شود.

استاندار گفت: هر چه به دهبانی این موضوع را گفتم بی فایده بود و به نظر می‌رسد مدیرکل ارشاد در آستانه انتخابات تصمیم گرفته کسی را از خودش ناراحت نکند.

به گزارش فارس؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته در نشست شورای سلامت از شهرداری یاسوج به دلیل برخی کم‌کاری‌ها انتقاد کرده بود اما بعد از این سخنان استاندار، برخی رسانه‌ها در مصاحبه‌هایی به نقل از مقدم واکنش‌هایی را به صحبت‌های احمدی داشتند که شهردار همه این مصاحبه ها را تکذیب کرد.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت