پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 اسفند 1397 ساعت 16:12:: شناسه خبر: 52851

همایش یک روزه بصیرتی ، تربیتی خانواده کارکنان تیپ ۴۸ سپاه فتح استان در باغ عمران چرام

همایش یک روزه بصیرتی ، تربیتی خانواده های کارکنان تیپ ۴۸ سپاه فتح استان با حضور شهرستان های مختلف استان در باغ عُمران شهرستان چرام برگزار شد

پایگاه خبری صدای جنوب:

همایش یک روزه بصیرتی ، تربیتی خانواده های کارکنان تیپ ۴۸ سپاه فتح استان با حضور شهرستان های مختلف استان در باغ عُمران شهرستان چرام برگزار شد .

در این همایش که به همت حوزه فرهنگی تیپ ۴۸ سپاه فتح استان و با حضور مسئولین ، پاسداران و خانواده آنان و با هدف ارتقاء سطح بینش و دانش تربیتی ، اخلاقی و روش صحیح تربیت اسلامی فرزندان کارکنان تیپ ۴۸ فتح استان برگزار شد کارشناسان و متخصصان به تبیین راه های سلامت اجتماعی و روانی ، تربیت و جایگاه آن در خانواده ها پرداختند.

سرهنگ حسن حکمتیان فر فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان در این همایش با اشاره به اینکه ، سازماندهی افراد خانواده در سایه تربیت صحیح و هماهنگ والدین زمینه ساز رشد و تعالی عقلی و معنوی فرزندان خواهد بود گفت : همه علما ، نخبگان و بزرگان ، در دامان مادرانی رشد یافته اند که همه لحظات زندگی خود را برای تربیت فرزندان صالح اختصاص دادند.
از دیگر برنامه های این همایش، مولودی خوانی ذاکرین اهل بیت علیهم السلام و همچنین تقدیر از خانواده های کارکنان بود.

گفتنی است در این برنامه که شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی چرام ، لنده ، بویراحمد ، دنا ، گچساران و باشت حضور داشتند سخنرانان ، با موضوع احترام متقابل زن و مرد ، در کانون خانواده ، به ایراد سخنرانی پرداختند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت