پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 فروردین 1398 ساعت 20:01:: شناسه خبر: 53448

جشن نوروزگاه برگزارشد

دورهمی باقری و دوستان در بافت تاریخی دهدشت/یک خبرنگار از خجالت آقای مدیرکل درامد

امروز در کهگیلویه بزرگ بر همگان ثابت شده که مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد به این شهرستان ها اعتنایی ندارد و اگر بگوییم که چهار شهرستان  لنده ،چرام ، کهگیلویه وبهمئی فراموش شده اند بیراهه نگفته ایم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

امروز در کهگیلویه بزرگ بر همگان ثابت شده که مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد به این شهرستان ها اعتنایی ندارد و اگر بگوییم که چهار شهرستان  لنده ،چرام ، کهگیلویه وبهمئی فراموش شده اند بیراهه نگفته ایم.

به گزارش صدای جنوب،عصر امروز و در ادامه برنامه های رفع تکلیفی میراث فرهنگی استان، محمود باقری و هیات همراه از خواننده ،نوازنده و رقصنده، مجری و مسافر و میهمان که اکیپ کاملی را تشکیل میداد پس از چندروز سفر(بنابه گفته خود عوامل)در دهدشت برنامه نوروزگاه رابا برنامه های بی رمق، تکراری و خسته کننده اجرا نمودند.

در این برنامه که از سازونغاره و رقص  یکی ازبازیگران پر بود مدیر کل میراث پشت تریبون قرار گرفت و ضمن امارسازی و ارایه گزارشی که در ان سررشته درازی دارد به کمک و جذب اعتبار بافت تاریخی بلادشاپور از سوی نماینده گچساران و باشت اشاره کرد و در روز روشن مبلغ تخصیصی دکتر تاجگردون را ده میلیاردتومان عنوان کرد که همین موضوع سبب واکنش  حاضران در مراسم شد و درخش از خبرنگاران کهگیلویه ضمن قطع سخنان باقری گفت:اعتبار اخذشده از سوی دکتر تاجگردون۱۵ میلیاردتومان است و نه ۱۰میلیارد تومان.

این خبرنگار ادامه داد:اقای باقری شما به کهگیلویه توجهی ندارید و در طول ۴فصل یک ساعت را در کهگیلویه بااین برنامه های بی کیفیت  می گذرانید.

خدایاردرخش تصریح کرد:به جای برگزاری جشنواره اب و دوغ و برف در بویراحمد  باید فکری اساسی به حال بلادشاپور می کردی نه اینکه الان در روز روشن حتی در زبان، اعتبار ۱۵میلیاردتومانی دکترتاجگردون را کسر و برای سایر مناطق استان درنظر گرفته باشی.

برپایه گزارش صدای جنوب،با وساطت مدیرمیراث فرهنگی کهگیلویه این قضیه به پایان رسید اما کنایه های مدیرمسیول پایگاه خبری راک نیوز تا اتمام مراسم دامن باقری و معاونانش را نشانه می گرفت.

متاسفانه اینکه چه عاملی باعث شده که اقای مدیرکل با اکیپ کامل از مرکز استان عازم سایر مناطق شود و حتی دست ادارات شهرستانی را در این زمینه خالی نماید سوالی است که باید بررسی شود.

ایا کهگیلویه که خود دارای بهترین بازیگران نمایش است هنرمندانش نمی تواند در چنین برنامه ای برنامه اجرا کنند.

ایا دهدشت که خود مجریان و خوانندگان  شناخته شده ای دارد عاجز از اجرای چنین برنامه بی کیفیتی بوده است.

به هر حال این برنامه نیز تمام شد و باقری با فراغ کامل عازم تور استانی شد اما ان چه امروز در دهدشت اتفاق افتاد شباهتی به جشن نوروزگاه نداشت.

تصاویر

 

 

فیلم:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت