پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 مرداد 1395 ساعت 18:05:: شناسه خبر: 5390

تقدیر استاندار کهگیلویه وبویراحمد از حماسه مردم در سفر هیات دولت

استاندار از تمامی اقشار مردم تقدیرنمودند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویر احمد از مشارکت باشکوه  وغرورافرین مردم در انجام سفر رئیس جمهور به استان تقدیرنمودند.

به گزارش صدای جنوب ،متن پیام استاندار به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
اکنون که سفر پرمیمنت رئیس محترم جمهور جناب آقای دکتر روحانی و هیأت همراه ایشان به کهگیلویه و بویراحمد با موفقیت پایان یافته است لازم می دانم از جانب خود به نیابت از هیأت محترم دولت جمهوری اسلامی ایران از آحاد مردم غیور و خونگرم کهگیلویه و بویراحمد که با استقبال پرشور خود ضمن به نمایش گذاشتن صحنه های زیبا از وحدت و یکپارچگی در میان همه اقشار و اقوام ساکن در این استان حمایت قاطع خود از دولت عزتمند تدبیر و امید را نیز به منصه ی ظهور رساندند تشکر و قدردانی نمایم.
بدون شک این حماسه شکوهمند و به یاد ماندنی محصول حمایت روحانیت معظم خصوصاً نماینده محترم ولی فقیه در استان ، امام جمعه معزز یاسوج و وحدت و یکدلی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، شوراهای اسلامی، مدیران دستگاههای اجرایی، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی با مدیریت استان است که از این بابت خداوند بزرگ را شکرگزارم و بخاطر این وفاق و برادری بی نظیر به خود می بالم.
از مدیریت و کارکنان شریف صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویر احمد و سایر خبرنگاران و عکاسان زحمت کش و پرتلاش خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی و مطبوعات محلی و نمایندگی های مطبوعات کشوری که از روزهای پیش از سفر و در حین اجرای آن با تلاشی چشمگیر تبلیغات و اطلاع رسانی و پوشش خبری کم نظیری را ارائه نمودند صمیمانه سپاسگزارم.
از همه برادران و خواهرانم در ادارات دولتی و سازمان های عمومی خصوصاً شهرداری یاسوج، بانک ها و شرکت های خصوصی که به نحوی از انحاء در امر پشتیبانی و تهیه امکانات سفر و پذیرایی از میهمانان عالیقدر همکاری و مساعدت نمودند کمال تشکر را دارد و از عزیزانی که بر اثر ازدحام جمعیت در اجرای مراسم احیاناً اذیت شدند عذر خواهی نموده و حلالیت می طلبم. امیدوارم بزودی آثار و برکات این سفر میمون و مبارک در استان عزیزمان بروز و ظهور یابد.

سید موسی خادمی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت