پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 شهریور 1395 ساعت 16:06:: شناسه خبر: 5643

روسیاهی دیگر برای مخالفان صفدر حسینی:

رییس مجلس شورای اسلامی سخنان منتسب به سیده فاطمه حسینی را تکذیب کرد

رئیس مجلس با تکذیب سخنان منتسب شده به دختر صفدر حسینی متذکر شد: یکی از اعضای هیأت رئیسه این درخواست را بررسی و مشخص شد که وی چنین مطلبی را بیان نکرده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس مجلس شورای اسلامی با تایید تکذیبیه فاطمه حسینی دختر صفدر حسینی و نماینده مردم تهران در مجلس سخنان منتسب شده به وی در خصوص سهم خواهی از انقلاب را تکذیب کرد.

به گزاری صدای جنوب به نقل از خبرگزاری خانه ملت، دکتر علی لاریجانی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فاطمه حسینی نماینده تهران مطالبه‌ای کتبی از هیأت رئیسه برای بررسی اظهارات منتسب به وی داشته است، گفت: خانم فاطمه حسینی مطلبی را نوشتند و به هیات رئیسه دادند و درخواست بررسی کردند که این سخن «سهم ما از انقلاب پرداخت نشده است» مورد بررسی قرار بگیرد زیرا این سخن در هیچ جا و همچنین در صحن علنی نیز بیان نشده است و این سخنان منتسب به بنده شده است.

رئیس مجلس با تکذیب سخنان منتسب شده به دختر صفدر حسینی متذکر شد: یکی از اعضای هیأت رئیسه این درخواست را بررسی و مشخص شد که وی  چنین مطلبی را بیان نکرده است.

 گفتنی است چندی پیش برخی رسانه ها با انتشار مطلبی کذب از زبان خانم حسینی، هر روز به یک بهانه ایشان و دکتر صفدر حسینی را مورد آماج تهمت و تخریب قرار می دادند.

صفدرحسینی ازفرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد ورئیس صندوق توسعه ملی کشور ،در جریان فیش های حقوقی استعفای خودراتقدیم ریاست جمهوری نمود ووی بااین استعفا موافقت کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت