پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 خرداد 1398 ساعت 14:03:: شناسه خبر: 56680

طنین «مرگ بر اسرائیل» در شهر یاسوج/معاون طرح و برنامه قوه قضاییه:مذاکره با آمریکا بی‌فایده است

مردم مومن و ولایت مدار شهریاسوج همگام با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین اشغالی بار دیگر شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن و الله اکبر فریاد زدند و در لبیک به ندای مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی)، با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) که آزاد شدن قبله اول مسلمین است، تجدید میثاق کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 راهپیمایی روز قدس در یاسوج و با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم از مقابل میدان هفت تیر در خیابان طالقانی به سمت مصلای امام خمینی(ره) این شهر آغاز و ابراهیم عزیزی معاون طرح، برنامه و بودجه معاونت راهبردی قوه قضاییه سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش فارس، اقشار مختلف مردم مؤمن و روزه‌دار  از جمله عشایر، روحانیون، بازاریان واصناف، دانشجویان و بسیجیان استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرهای مختلف نیز همزمان با شهر یاسوج و دیگر شهرها و استان‌های کشور با حضور پر شور، گسترده و انقلابی خود مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس  را آغاز کردند.

مردم مومن و ولایت مدار کهگیلویه و بویراحمد همگام با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین اشغالی بار دیگر شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن و الله اکبر فریاد زدند و در لبیک به ندای مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی)، با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) که آزاد شدن قبله اول مسلمین است، تجدید میثاق کردند.

ابراهیم عزیزی در مراسم روز قدس با بیان این که امام خمینی با درایت و بصیرت الهی خود این روز را به نام روز قدس نامگذاری کردند اظهار کرد: این روز روز مبارزه و مقابله همه آزادی‌خواهان جهان با ظالمان و غارتگران و غاصبان است.

معاون قوه قضاییه ادامه داد: مسلمانان و آزادی خواهان جهان در این روز علیه رژیم نسل‌کش و غاصب صهیونیستی فریاد می‌زنند در این روز وجدان همه مردم آزادی‌خواه جهان بیدار است و تکلیفی مضاعف برای مسلمانان جهان است.

عزیزی با اشاره به معامله قرن که با همکاری مثلث شوم ترامپ و نتانیاهو و سران خائن برخی کشورهای منطقه در دستور کار قرار گرفته تصریح کرد: این مثلث شوم به هیچ وجه نخواهند توانست ضربه و خدشه‌ای به آرمان‌های فلسطین وارد کنند.

معاون طرح و برنامه قوه قضاییه گفت: انتفاضه و مقاومت موجب شکست آمریکای جهانخوار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی خواهد شد همچنان که این رژیم در چند جنگ اخیر از ۳۳روزه تا ۲۲روزه و چند ساعته اخیر طعم شکست را چشید.

وی در ادامه به برخی از جنایت‌های آمریکا در سال‌های اخیر از زندان گوانتامانو گرفته تا ساقط کردن هواپیمایمسافربری با ۲۹۰مسافر و دیگر اقدامات ضد بشری خاطرنشان کرد: باید در مقابل این جنایت‌ها همه یکصدا باشیم و هرگونه جنجال در این زمینه سم مهلکی است.

معاون قوه قضاییه مذاکره با شیطان را بی‌فایده دانست و گفت: کشور در اوج عزت است و با تبعیت از ولی فقیه راه سربلندی با سرعت طی خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت