پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 تیر 1398 ساعت 14:04:: شناسه خبر: 57343

روزهای دشوار یزدان پناه در علوم پزشکی استان/گچسارانی ها می گویند مدیر درمانگاه شکیبایی را قبول نداریم

گچسارانی ها در اقدامی عجیب طی نامه ای به رییس دانشگاه علوم پزشکی نوشتند مسئول مرکز فعلی درمانگاه شکیبایی را قبول نداریم .

پایگاه خبری صدای جنوب:

جمعی از کارکنان و کارشناسان و پزشکان مرکز سلامت جامع شکیبایی و آزمایشگاه مرکزی گچساران با ارسال نامه ای به دکتر پرویز یزدان پناه با اعلام نارضایتی از مدیریت این مرکز از وی خواستار عزل ایشان شدند.

به گزارش صدای جنوب به نقل از فصلی نو در این نامه آمده است:

به نام خداوند مهربان و مدبر و حکیم
سالروز رحلت جانگداز صادق آل محمد که الگوی صداقت و شفافیت و علم و تحقیق و تربیت و آموزش است بر همه شیعیان خصوصا مسولین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و علی الخصوص دکتر یزدان پناه و دکتر نسلیت میگوییم.
جناب دکتر یزدان پناه ما کارکنان و کارشناسان و پزشکان مرکز سلامت جامع شکیبایی و آزمایشگاه مرکزی گچساران ،همان گونه که در قبل از انتصاب اشتباه و فاجعه بار خانم ماه منیر کامران به ریاست این درمانگاه همگی طی نامه ای مخالفت خود را با این انتصاب کتبا و با امضا اعلام نمودیم و طی چهار ماه گذشته دلایل بسیاری ذکر نمودیم و اعلام نمودیم که از نظر علمی و سطح تحصیلات و مقبولیت و رفتار و مدیریت و پاکدستی و شایستگی مطلقا مسئول مرکز فعلی درمانگاه شکیبایی را قبول نداریم و با توجه به بازدید سرزده نماینده محترم گچساران از این مرکز و شنیدن اعتراضات و شکایات کلیه کارکنان و حمایت ایشان از انتصاب یک پزشک یا کارشناس ارشد یا حداقل یک کارشناس به جای او و ابراز ناراحتی و عصبانیت از این موضوع ،تقا ضا مندیم از دکتر سیدی بخواهید تا قبل از آنکه اعتراضات به سطوح بالاتر و وزارت خانه و….. بکشد با تدبیر و واقع بینی و برای پایان دادن به شاعبه انتصاب فامیلی .؟؟؟ و از روی درایت و مسئولیت پذیری و رعایت حقوق کارکنان شاکی و شبکه و دانشگاه و پزشکان و مردم فرد شایسته و مجرب و سالم و متعادل و علمی و با تجربه و مقبول و بدون حاشیه مانند دیگر مسئولین مراکز شهری و روستایی را به جای وی انتخاب کند و با تدبیر از تبدیل کاهی به کوهی به موقع جلوگیری نمایید .

موفق باشید .

—————-

برپایه گزارش صدای جنوب،دکتریزدانپناه باید رویکرد خود را درقبال تغییرات شفاف کند و ضمن اجازه ندادن به تنش افرینی ها در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تغییر افراد راتنها براساس شایستگی ها اجرایی نماید ،به داوری افراد مغرض توجهی نکند و اجازه امر و نهی نیز  به کسی ندهد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت