پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 تیر 1398 ساعت 11:04:: شناسه خبر: 57725

در گفت وگو با ساکنان منطقه آجم؛

علت سفر نماینده بویراحمد و دنا به آجم مشخص شد

سفر غلامحمد زارعی نماینده بوبراحمد و دنا همچنان در کانون توجه فعالان رسانه ایست و برخی از این رویداد در جهت کاستن درد و رنج مردم استقبال می کنند و هستند افرادی که این سفر را نوعی بی احترامی به شهرستان کهگیلویه و بدعتی خطرناک و تفرقه افکنانه می دانند..

پایگاه خبری صدای جنوب:

سفر غلامحمد زارعی نماینده بوبراحمد و دنا همچنان در کانون توجه فعالان رسانه ایست و برخی از این رویداد در جهت کاستن درد و رنج مردم استقبال می کنند و هستند افرادی که این سفر را نوعی بی احترامی به شهرستان کهگیلویه و بدعتی خطرناک و تفرقه افکنانه می دانند..
پایگاه خبری صدای جنوب هرچند در واکنش به این سفر مواضع فرماندار کهگیلویه ،امام جمعه دیشموک و  را منتشر کرده اما صبح امروز در گفت وگو با برخی از ساکنان آجم زوایای دیگری را بررسی نموده است.
محمد مراد آفتابی چهره نام آشنایی در دیشموک است و به سبب نبود شورا بیشتر امور این منطقه را در استان وشهرستان پیگیری می کند.

آفتابی اظهارداشت:آقای راوند امام‌جمعه دیشموک حتما به یاد دارد در جلسه‌ای که تمام مسئولان حضور داشتند به وی التماس کردم به منطقه آجم سفر کند و مشکلات را از نزدیک ببیند اما ایشان به التماس‌های من توجهی نکرد و حتی مشکلات منطقه را برای یکبار در خطبه های نمازجمعه مطرح نکرد.
وی با طرح این سئوال که الان چه شده که امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نمازجمعه به فکر منطقه آجم افتاده است؟ اظهار داشت: متاسفانه تاکنون هیچ مسئولی به جز سازمان جهاد کشاورزی استان توجهی به منطقه محروم آجم حتی در زمان بحران ها نکرده اند.
وی گفت:آقای زارعی به دعوت تمامی مردم و با اصرار به آجم آمد و در جلسه با مردم مشکلات اساسی آنها را بررسی نمود.
آفتابی ادامه داد:مدیران کهگیلویه منطقه آجم را فراموش کرده اند و پیگیری ها نیز نتیجه ای ندارد.
وی صعب العبور بودن منطقه و نبود راه ارتباطی و سایر خدمات راازجمله نارسایی های آجم عنوان کرد و گفت:خواسته اصلی مردم در دیدار با مردم بویراحمد ودنا جدایی از کهگیلویه والحاق به مارگون بود.
محمدمراد آفتابی افزود:زارعی قول پیگیری داد و گفت این موضوع را بررسی می کنم.
وی تاکید کرد مدیران کهگیلویه هیچگونه بازدیدی از این منطقه ندارند و فقط قول می دهند.
ولی افشون پور یکی دیگر از ساکنان منطقه آجم گفت:مشکلات و نبود فریاد رس ما را مجبور کرد که ازطریق نماینده بویراحمدودنا حق خود را پیگیری کنیم.
افشون پور تایید کرد خواسته اصلی که در نشست با غلامحمدزارعی ازطریق مردم پافشاری شد الحاق این منطقه به بخش مارگون بود.
عبدالرحیم کرمی نیز گفت مشکلات مردم زیاد است و مردم آجم حق دارند از راه های مختلف مشکلات خودشان را پیگیری کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت