پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مرداد 1398 ساعت 01:05:: شناسه خبر: 58066

آغاز تمرینات تیم تام کهگیلویه جهت حضور قدرتمندانه در مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور

تمرینات تیم تام کهگیلویه جهت حضور قدرتمندانه در مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم فوتبال کشور در استادیوم آزادی شهر دهدشت آغاز شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

تمرینات تیم تام کهگیلویه جهت حضور قدرتمندانه مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور در استادیوم آزادی شهر دهدشت آغاز شده است.
به گزارش صدای جنوب،قرعه کشی این مسابقات در روز دوشنبه ۷ مرداد آغاز و در بازه زمانی یکم شهریور لغایت ۱۰آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
مشاهده خبرنگار صدای جنوب از جو تیم تام و همچنین پشتکاری که عوامل مختلف تیم دارند حاکی است که در صورت حمایت و تحقق وعده های مسوولان این تیم برای مردمان کهگیلویه و حتی استان، تاریخ ساز و افتخارافرین خواهد بود.
در همین زمینه در نشستی که مسولان تام بافرماندار کهگیلویه در هفته هفته های گذشته  داشتند، جعفرنیکبخت اظهارکرد: توسعه ورزش مستلزم نگاه فرهنگی به این حوزه است، اهداف ورزش در راستای ماموریت دستگاه‌های اجرایی و ادارات بوده بنابراین اگر موفقیتی حاصل شود برای همه است و برای کسب موفقیت باید حمایت شوند.

پیشکسوت فوتبال استان نیز گفت: تیم تام در ۵۰ سال اخیر در سطح کشور رکورد استثنایی داشت و به موفقیت‌هایی در سطح کلان دست یافت.

سیدابوصالح دانشفر با اشاره به تلاش کادر فنی، بازیکنان و هیئت مدیره افزود: اگر بازیکنان تیم ترغیب و حمایت شوند می‌توانند آینده درخشانی برای ورزش شهرستان رقم بزنند.

برپایه گزارش صدای جنوب،تیم تام نماینده استان در این مسابقات است و هواداران برای تماشای مسابقات این تیم لحظه شماری می کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت