پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 مرداد 1398 ساعت 02:05:: شناسه خبر: 58122

آیین تکریم و معارفه رئیس جدید اداره امورایثارگران سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهادکشاورزی،مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان ، آیین معارفه رئیس جدید اداره امورایثارگران معرفی شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت الاسلام مصطفوی در این آیین گفت: آنچه از مسئولیت‌ها به جای می‌ماند، خدمتی است که به جامعه هدف می‌شود و اکنون که آقای محمودی در این سمت جای خود را به غلامحسین قاسمی می‌دهد باید اذعان کرد که زحمات وی قابل تقدیر است و باید از تجارب وی در جاهای دیگر استفاده شود.

به گزارش صدای جنوب،مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی، در بخش دیگری از صحبت‌هایش، افزود: غلام‌حسین قاسمی از یادگاران جبهه و جنگ بوده و او شایسته این مسیولیت خطیر است چرا که در طول ۳۰ سال خدمتش در این سازمان، اقدامات خوبی انجام دادند و امید است در مسئولیت جدید کمافی السابق عمل کند تا بتوانیم خدمت بیشتری به خانواده معظم شهدا و جانبازان داشته باشیم.

معاون جهاد کشاورزی گفت : آقای محمودی دومسولیتی بودی که یکی در پایگاه مقاومت بسیج بود و یکی هم در امور ایثارگران و بر همین اساس این تصمیم را گرفتیم تا آقای محمودی با فراغت بیشتری به رسالتهای پایگاه مقاومت بسیج که دغدغه همه ماست بهتر برسند.

وی همچنین تاکید کرد که اقای قاسمی ارتباطات خوبی دارد هم درون سازمان هم بیرون سازمان و امید است که بتوانیم با توان مدیریتی وی خدمتی بیشتر و بهتر به جامعه ایثارگری داشته باشیم.

محمدطاهر محمودی نیز در این آیین گفت: از همه توان و وقتم گذاشتم تا خدمتی قابل قبول کرده باشم و اکنون احساس خوبی دارم و این برای من ارزشمند است.

رئیس سابق امور ایثارگران جهاد کشاورزی افزود: پست‌ها مورثی نیست و اکنون نیز در هر مسئولیت دیگری انگیزه کار و خدمت را بیش از گذشته دارم همه توانم را معطوف پایگاه مقاومت می کنم.

در ادامه این آیین، قدرت‌الله ویسی معاون پیشین سازمان و برادر شهید ویسی نیز گفت: بر اساس آنچه ما در این مدت از عملکرد واحد ایثارگران دیدیم، اگر از زحمات اقای محمودی قدردانی نکنیم، بی‌انصافی کردیم و به همین دلیل از جانب خانواده شهدا از خدمات وی قدردانی می‌کنم.

ویسی ادامه داد: آرامش خاصی در دوره مدیریت آقای تاج الدینی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی بر مجموعه حاکم شده و این کار کمی نیست که برکات آن را در همه حوزه ها و همچنین حوزه امورایثارگران می‌بینیم.

وی گفت: مدیریت بدون حاشیه کار راحتی نیست و این فضای آرام و کاری، ارزشمند است.

غلام‌حسین قاسمی، رئیس اداره امور ایثارگران جهاد کشاورزی نیز در این آیین گفت: مومنین کسانی هستند که باخدای خودعهد می‌بندند و براین عهد خود وفادار هستند و عده ای از آنان درراه خدا شهید شده اند وعده ای هم منتظر شهادتنددراین برهه از زمان مهم این است که عهدی که با شهدا بستیم، را تا پایان راه به آن عمل کنیم.

وی افزود: خداوند متعال بهترین افراد،را باتقواترین آنها می نامند وپیامبر اکرم (ص) می فرمایدبهترین شما کسی است که بیشترین نفع را به دیگران می‌رساند وعلاوه بر دوشاخص ملاک برتری افراد این نکته راهم ذکر می کنم که بهترین ماکسی است که شناخت بهتری بیشتری ازقرآن کریم ؛ سیره نبوی؛ سیره وسلوک ائمه (ع)وبصیرت وآگاهی ازمحیط اطرافش دارد و اطاعت محض از ولی فقیه مبارزه همه جانبه بااستکبار جهانی،به عنوان راه شهدانیز ملاک عمل قرارمی گیرد.

وی گفت هم ما برادریم بنابراین جز این سه معیار مرزبندی ها دیگر در کارهایمان از چپ و راست و موافق و مخالف جایگاهی نخواهد داشت.

قاسمی تاکید کرد: برای خدمت به جامعه ایثارگری هیچ مرزی نیست و همه توانم را به کار خواهم گرفت تابتوانیم خدمتی به این قشر ارزشمند انجام دهم .

وی از رئیس محترم سازمان جهاد کشاورزی استان ؛مسول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه ؛معاونت محترم توسعه مدیریت ومنابع انسانی واعضاء محترم کمیسیون امور ایثارگران سازمان و علی الخصوص ازمدیر کل محترم امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی وسایر کسانی که قبول زحمت کردند ودر جلسه تودیع ومعارفه شرکت کردند تقدیر وتشکر می کنم.

وی بیان کرد: وظیفه ما رسالت زینبی (س)است کارهای نرم‌افزاری وتدوین وتبین فرهنگ ایثار وشهادت است و رسالت سنگینی برای انتقال ارزش‌ها واهداف شهدا به نسل جدید داریم و خط و مشی اصلی واحد ایثارگران همین خواهد بود.

عطا باقرزاده، معاون توسعه مدیریت و منابع جهاد کشاورزی نیز به نمایندگی از رئیس سازمان در این آیین معارفه حضور داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت