پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 مرداد 1398 ساعت 20:05:: شناسه خبر: 58128

بازدید فرماندار و مدیران کهگیلویه از روستاهای کلات و لیرکک دشمن زیاری

جعفر نیکبخت امروز جمعی از مدیران را همراه خود به روستای کلات و لیرکک دشمن زیاری برد تا ازنردیک مشکلات مردم را پیگیری کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جعفر نیکبخت امروز جمعی از مدیران را همراه خود به روستای کلات و لیرکک دشمن زیاری برد تا ازنردیک مشکلات مردم را پیگیری کنند.
راه روستایی،ایجاد پل ارتباطی،جاده بین مزارعی،احداث کانال ابباری برای زمین های کشاورزی ،ساخت مسکن روستایی و طرح هادی از جمله مشکلاتی بود که مردم با جعفر نیکبخت و هیئت همراه در میان گذاشتند.

وی از خدمات انجام شده در این حوزه قدردانی کرد ولی آنها راناکافی دانست.

نیکبخت نظارت بر کارها بویژه احداث جاده و ساخت و ساز راضروری بیان کرد و گفت:متاسفانه عدم نظارت سبب شده که شاهد ازدست رفتن اعتبارات باشیم .

فرماندارکهگیلویه بابیان اینکه شغل بیشتر مردم کشاورزی است افزود:برای مرمت کانال،سراببندی ها و پمپاژهای خسارت دیده و همچنین احداث کانال های جدید دراین منطقه اعتبارات مناسبی پیش بینی شده است.

دراین بازدید عبدالنسب و چیدان دهیاران روستاهای کلات ولبرکک از فرماندار ،بخشدارمرکزی ،جهادکشاورزی و سایرادارات خدمت رسان قدردانی و برعملباتی شدن مطالبات مردم دراین حوزه تاکیدکردند.

 

در ادامه به مناسبت چهلمین سال اقامه نماز جمعه در کشور میز خدمت دستگاه های اجرایی پیش از اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی دهدشت برپا شد که فرماندار وشورای اداری کهگیلویه پاسخگوی درخواست های مردمی بودند.


دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت