پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 مرداد 1398 ساعت 21:05:: شناسه خبر: 58317

برگزاری نشست فرماندهی سپاه چرام بااصحاب رسانه+تصاویر

سیدعلی اصغرپوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام در نشست خبری با اصحاب رسانه عنوان کرد: که رسانه ها با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن وجنگ نرم در خط مقدم این جبهه قرار دارند.

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب ازچرام؛در روز چهارشنبه نهم مرداد ماه درمحل ناحیه مقاومت بسیج چرام نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزارشد.

حجت الاسلام  سبحانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چرام بیان کرد : امام صادق علیه السلام می فرمایند ، شمارا به تقوی الهی سفارش می کنم، اگر کسی تلاشی وکوششی می کند نباید وابسته به طیف وگروه وشخص خاصی باشد همه کار بسیجی وجهادی انجام می دهیم وشما اصحاب رسانه بیشتر از ماها تلاش وکار می کنید واز جای خاصی هم حمایت نمی شوید.
وی درادامه گفت :آنچه انصاف و واقعیت هست نشر دهید و از افراط وتفریط بپرهیزید در مسیر پیامهای رهبری حرکت کنیم و سعی نکنیم با طیف وجریان خاصی پیش برویم.

سیدعلی اصغر پوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام در ادامه نشست بیان کرد:گرامی می داریم یاد شهدای جنگ تحمیلی وشهدای حرم وشهدای رسانه وبخصوص شهید صارمی که هفده مرداد ماه بنام روز خبرنگار مشخص شده و این روز را پیشاپیش تبریک میگوئیم.

وی به هدف نشست اشاره کرد وابراز داشت : هدف از این نشست ابتدا آشنایی با عزیزان رسانه بود و در مرحله بعد راه کارهای تعامل سپاه ورسانه را مورد بررسی قرار میدهیم.

پوربهشت به وظایف ذاتی سپاه اشاره کردو گفت: استحضار دارید وظیفه سپاه دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی است که در قانون اساسی نیز مشخص شده است ، من معتقدم به نوعی اصحاب رسانه پاسداران انقلاب هستند و به نحو احسن رسالت خویش را انجام می دهند و در ترویج ارزشهای انقلاب وآرمانهای انقلاب نقش پررنگی را بر عهده دارند.

وی به مردمی بودن سپاه اشاره کرد و اینگونه بیان کرد: سپاه نهادی مردمی وبرخاسته از بطن مردم است و در همه ی صحنه ها در کنار مردم است و در این زمینه ها با اصحاب رسانه وجه مشترکی داریم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دسیسه های دشمن اشاره کردند وابراز داشت :در شرایط کنونی جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا وجبهه نفاق داخلی کمر به از پای در آوردن نظام بسته اند و در این زمینه نقش آگاهی بخشی و بصیرت دهی بعهده رسانه ها می باشد ، به فرموده رهبری مردم و مسئولین باید در مقابل این تهاجم ها جبهه واحدی داشته باشند و نقش رسانه پررنگ واثرگذار وموثر است با وجود تلاش دشمن در اینکه نگذارند انقلاب چهل سالگی را پشت سر گذارد با درایت و هوشمندی سکاندار انقلاب وپای کار بودن مردم از چهل سالگی گذشت ونقشه راه چهل سال دوم نیز توسط رهبری ترسیم گردید.

پوربهشت به ترویج نا امیدی از جانب دشمنان اشاره کرد و گفت: با همه ی ابزارهای رسانه ایی دشمن تلاش می کند نا امیدی را به جامعه تزریق نماید و حتی بین مسئولین وحقایق را وارونه جلوه دهد ، ماموریت مقابله با دشمن در دستان شماست وبا همین رسانه باید به مقابله دشمن برویم.

فرمانده بسیج به خدمات مردمی سپاه اشاره کرد که سپاه هفتاد دستگاه ساختمان مسکونی برای مدد جویان در دست ساخت دارد که پنجاه در صد آن انجام شده و تا پایان شهریور به بهره برداری می رسد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت