پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 شهریور 1395 ساعت 10:06:: شناسه خبر: 5845

در آیین بهره برداری از صندوق امداد در یاسوج عنوان شد:

رتبه پنجم کمیته امداد امام خمینی(ره)کهگیلویه وبویراحمد از نظر اشتغالزایی در کشور

وی اضافه کرد: کمیته امداد استان بر اساس ارزیابی های انجام شده سال گذشته رتبه پنجم کشور را از نظر اشتغالزایی بین ۳۱ استان کشور کسب کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: راه اندازی صندوق های قرض الحسنه امداد وابسته به کمیته امداد حضرت امام (ره) در استان ها گام مثبت و نقطه عطفی در راستای توانمندسازی و محرومیت زدایی جامعه هدف این نهاد حمایتی است. 

به گزارش صدای جنوب، سید موسی خادمی روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از صندوق امداد در یاسوج اظهار داشت: راه اندازی این صندوق، نقش تعیین کننده ای در تسهیل روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و قرض الحسنه برای خانواده های زیرپوشش این نهاد خواهد داشت.
وی با بیان اینکه توانمندسازی و خود کفایی خانواده ها باید همواره یکی از راهبردها و ماموریت های اساسی کمیته امداد امام خمینی(ره) در کهگیلویه و بویر احمد باشد، گفت: افتتاح صندوق امداد در استان نیز ابزار مناسبی برای تحقق این هدف است.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد نقش تاثیرگذار کمیته امداد را در حوزه اشتغال و پرداخت تسهیلات برای ایجاد فرصت های شغلی در استان را یادآور شد و افزود: کمیته امداد از جمله نهادهایی است که کمترین انحراف را در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی داشته است.
خادمی بیان کرد: ارزیابی ها و راستی آزمایی صورت گرفته از سوی نهادهای نظارتی حاکی از حساسیت و نظارت دقیق مسئولان و مدیران این نهاد حمایتی در راستای کمک به بهبود وضعیت تولید و اشتغال در استان دارد.
وی تاکید کرد: میزان پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کمته امداد این استان در دولت تدبیر و امید نیز نشان دهنده تعامل و هم افزایی بیش از پیش این نهاد حمایتی با مجموعه مدیریت اجرایی استان است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد نیز راه اندازی صندوق قرض الحسنه امداد در استان را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، کمک به بهبود وضعیت اشتغال و افزایش توانمندسازی خانواده های زیرپوشش این نهاد حمایتی ذکر کرد.
فرید محبی با بیان اینکه هم اینک افزون بر چهار هزار نفر اعم از مددجو و سایر افراد نیازمند در استان پشت نوبت دریافت وام قرض الحسنه هستند، اظهار داشت: راه اندازی این صندوق کمک شایانی برای پرداخت زود هنگام وام به این افراد خواهد کرد.
وی افزود: کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد تاکنون بیش از ۳۷۰ میلیارد ریال وام کارگشایی پرداخت کرده است.
وی تصریح کرد: افزون بر ۱۲۰میلیارد ریال سال گذشته و حدود ۴۸ میلیارد ریال در پنج ماهه نخست سالجاری در قالب وام های قرض الحسنه کارگشایی و خودکفایی به متقاضیان و مددجویان این نهاد در کهگیلویه و بویر احمد پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: کمیته امداد استان بر اساس ارزیابی های انجام شده سال گذشته رتبه پنجم کشور را از نظر اشتغالزایی بین ۳۱ استان کشور کسب کرد.
حدود ۱۴درصد از جمعیت کهگیلویه و بویراحمد معادل ۹۳ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد هستند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت