پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 شهریور 1395 ساعت 14:06:: شناسه خبر: 5849

تلاش نماینده کهگیلویه جواب داد:

اختصاص۳۸۰ میلیارد ریال دیگر از اسناد خزانه به محور پاتاوه دهدشت

وی بیان کرد: اگر این مبلغ تخصیص پیدا کند همه مطالبات محور قابل پرداخت است و با پرداخت مطالبات عملیات پروژه شتاب بیشتری می‌گیرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

عملیات ساخت پروژه مهم پاتاوه دهدشت شتاب بیشتری می گیرد.

 عصر امروز  و درادامه تلاش های نماینده کهگیلویه درمجلس شورای اسلامی برای عمل به مهم ترین وعده انتخاباتی خود، معاون ساخت و توسعه راه های وزارت راه و شهرسازی ازاین پروژه بازدید کرد.

سردارهاشمی پور از اطمینان کامل به بهره برداری ازاین پروژه تاپایان سال۹۶خبرداد و اظهارداشت:بازدیدهای میدانی مسئولان کشوری از کهگیلویه بزرگ نتایج بسیار خوبی داشته است.

درادامه خیرالله خادمی در این بازدید با مهم خواندن این محور اظهار داشت: محور پاتاوه به دهدشت مرکز کشور را به بنادر جنوبی وصل می‌کند.

معاون ساخت و توسعه راه‌های وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه پروژه به طور کلی روند رو به رشدی دارد طول قطعه پاتاوه به دهدشت را ۱۴۰کیلومتر دانست و افزود:این قطعه به خاطر عوارض سخت طبیعی و عبور از زاگرس نیاز به حفاری ۹دهانه تونل و یک‌هزار و ۵۰۰ حلقه پل خاص دارد.

خادمی با بیان اینکه بخش عمده ۵۵ کیلومتر باقی مانده تونل و پل خاص است افزود:۵٫۵ کیلومتر از حفاری‌ها انجام شده و در ۴٫۵ کیلومتر عملاً قابل تردد است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سفر هیأت دولت به استان و مصوبه اختصاص اعتبار به این پروژه بیان کرد:با توجه به توجهی که در این سفر به پروژه شده است در صورت تأمین اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده حداکثر تا ۲٫۵ سال آینده محور به بهره‌برداری می‌رسد.

خادمی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه را ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد و تصریح کرد: ۱۵۰میلیارد تومان در قطعه پاتاوه به دهدشت ومابقی برای تکمیل قطعه‌های دیگر مناطق هزینه می‌شود.

وی با اشاره به نقش ترانزیتی و محوری پروژه گفت:امیدواریم در آینده به عنوان یک کریدور اصلی نقش آفرینی کند.

خادمی با اعلام اینکه در این بازدید برنامه مالی پروژه تنظیم و در هفته آینده ارائه می‌شود گفت: از محل اسناد خزانه ۳۸ میلیارد تومان طی سه مرحله به پروژه اختصاص داده شده است.

وی در ادامه بیان کرد: اگر این مبلغ تخصیص پیدا کند همه مطالبات محور قابل پرداخت است و با پرداخت مطالبات عملیات پروژه شتاب بیشتری می‌گیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت