پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مهر 1398 ساعت 09:07:: شناسه خبر: 60796

زنگ آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در مدارس دهدشت نواخته شد

علی پورکپور در آیین نواختن زنگ دبیرستان دخترانه شاهد که با حضور شورای اداری شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: در سالجاری ۲۱هزارو۵۰۰ دانش‌آموز در دهدشت سال تحصیلی جدید خود را شروع کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

زنگ آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ مدارس با شعار «مهرمقاومت»در دهدشت نواخته شد.

 مدیر اداره آموزش و پرورش دهدشت در این مراسم از ورود ۲۱هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید در مدارس این حوزه خبر داد .

علی پورکپور بیان کرد: این تعداد دانش آموز در ۳۹۷ واحد آموزشگاهی ساماندهی شدند .

امام جمعه دهدشت نیز گفت:امروز دو ندا دانش اموزان را به سوی خود می خواند که یکی ندای اولیا و شهدا است که مارادعوت به پاکدامنی میکند
و دیگری ندای شیطانی است که تلاش دارند که حجاب شما دختران رابردارند و ولنگاری اتفاق بیفتد.
حجت الاسلام حسینی افزود: شهداجان دادند که باعزت زندگی کنیم و امروز باید نسل جوان ما پاسخ دهد  به کدام ندا توجه دارد  ندای شهدایافریاد شیطان ؟
وی تصریح کرد:شهدا دوست دارند که شما دانش اموزان باعلم ودانش زندگی کنید و ملت ما در این ناامنی منطقه به برکت خون شهدا درامنیت زندگی میکند.
حجت الاسلام حسینی گفت:اگر به حجاب روی برگردانیم خیانت است یه خون شهداوپاسخی به ندای شیطان است وعاقبت بخیری نخواهدداشت ولی همه میدانیم که پاسخ دختران ایران زمین پاسخ به ندای شهداست.
امام جمعه دهدشت ادامه داد: شهدامیگویندباحجاب باشید و دتبال علم باشیدتااینده خو بی رابرای ایران رقم بزنید زیرا امروز جهادمامقابل دشمن خو ب درس خواندن است و رعایت حجاب است.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت