پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 شهریور 1395 ساعت 05:06:: شناسه خبر: 6229

باحضور مردم ومسئولان :

سی امین همایش بزرگداشت و تکریم امامزاده میرسالار(ع) برگزار شد/گزارش کامل

سی امین همایش تکریم امام زاده میرسالار(ع)باحضور مردم ومسئولان برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به همت اداره اوقاف شهرستان کهگیلویه و با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل اوقاف وامورخیریه کهگیلویه و بویراحمد و مردم سی امین همایش بزرگداشت و تکریم امامزاده میرسالار(ع) برگزار شد.img_20160917_100321

مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد:ساماندهی خوبی برای خدمات دهی به این امامزاده انجام شده است

به گزارش صدای جنوب ،حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور در این همایش افزود: امیدواریم این همایش ها بازخورد مثبت در بر داشته و در کمک به رفع مشکلات این امامزاده موثر باشد.

وی با بیان اینکه مصوب شد در سال گذشته ۶۰میلیارد تومان جهت توسعه اماکن در اختیار سازمان اوقاف قرار بگیرد بیان کرد: به دلیل وضعیت نامطلوب دولت حتی یک ریال از این اعتبار تحقق پیدا نکرد.

مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد خدمت به امامزادگان را ارزشمند و به عنوان باقیات و صالحات از آن یاد و تصریح کرد: امامزادگان برای ترویج فرهنگ دین آمدند و به برکت وجود آنها زیر لوای پرچم سرخ علوی هستیم.

جنتی عنوان کرد: عمران و آبادانی امامزادگان، عمران اعتقادات مردم است و همه باید قدردان این برکت باشیم.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات امامزاده میرسالار(ع) بحث هیات امنا بود که این مشکل حل شد و با تشکیل هیات امنا ساماندهی خوبی برای خدمات دهی به این امامزاده انجام شده است.

نماینده کهگیلویه: تا پایان سالجاری ۱۰۰میلیون تومان برای توسعه این امامزاده کمک خواهم کرد

عدل هاشمی پور دراین همایش با بیان اینکه کشور ما در حوزه های نظامی، اقتصادی، اجتماعی، عمران و صنعت انقلاب به وجود آورد افزود: همه این انقلاب ها تحت انقلاب فرهنگی به وجود آمدند. 

وی فرهنگ را میراث امامزادگان عنوان و بیان کرد: انقلاب فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق اماکن متبرکه شکل گرفت.
نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی دفاع از آرمان های امام و انقلاب، حمایت از رهبر معظم انقلاب، دفاع از حق و حقوق ملت ایران و حوزه انتخابیه خود، خدمت صادقانه و مبارزه با تبعیض و بی عدالتی را از جمله وعده های خود در نطق های انتخاباتی اش عنوان و تصریح کرد:مردم قرارداد چهارساله با من بستند و به عنوان نوکر این مردم تمام تلاشم را برای تحقق یافتن وعده هایم به کار خواهم گرفت و هر سه ماه یکبار گزارش کار به مردم خواهم داد.
هاشمی پور با بیان اینکه هنوز در دیشموک زنان و دخترانی مسیر دو کیلومتری را برای تهیه آب بشکه بر دوش حمل می کنند گفت:  اگر من جای استاندار بودم مدیران کل مربوطه را به اینجا می آوردم و همان بشکه را بر دوش آنها می بستم و می گفتم بالا بروید.
وی ادامه داد: این برای ما ننگ است دختر ۱۴ساله بیاید ترک تحصیل کند و فقط بشکه به دوش دنبال تهیه آب آشامیدنی باشد.
هاشمی پور خواستار پیگیری ایستگاه پمپاژ سد بالیاب از بخشدار دیشموک شد و با بیان اینکه لوله و کانال قسمت پایین دست خودم به عهده خواهم گرفت عنوان کرد: از این طریق ۸روستا و ۱۰۰هکتار زمین کشاورزی آباد می شود.
وی با بیان اینکه با اکتفا کردن به دولت نمی شود همه مشکلات را حل کرد خواستار جذب سرمایه گذار و بخش خصوصی و موسسات خیرین شد و تصریح کرد: طی سه ماه اخیر که بنده آمده ام پنج میلیاردتومان کلنگ زنی توسط خیرین انجام شده است.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با شعار و حرف زدن و برگزاری همایش ها نمی توان به جایی رسید، باید عملگرایی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

هاشمی پور با بیان اینکه مخالف اصول گرایی و اصلاح طلبی هستم گفت: اگر بخواهیم مقلد رهبری باشیم باید روح انقلابی و مدیریت جهادی را در درون خود داشته باشیم.

وی مبنی بر سخن رهبر معظم انقلاب که مشکل امروز ما اصلاح طلبی و اصولگرایی نیست بلکه مشکل ما انقلابی بودن است، تصریح کرد: به جای اینکه دنبال به حاشیه بردن جوانها باشیم بیاییم با آوردن سرمایه گذار خصوصی تولید کار برای آنها ایجاد کنیم.

هاشمی پور ضمن انتقاد شدید از رییس اداره راه کهگیلویه گفت: رییس اداره ای که اداره اش هیچ گونه تجهیزاتی ندارد به چه درد می خورد، برود درب اداره کل را بشکند و دنبال مطالبات برای حوزه اش باشد.

وی صداقت را مهم ترین اهرم برای هر مدیر در نظام جمهوری اسلامی عنوان و افزود: متاسفانه بعضا برخی حتی با خود هم صادق نیستند و دین خود را به جامعه ادا نمی کنند.

img_20160917_100315وی در ادامه به تشریح گزارش عملکرد خود برای مردم دیشموک در این مدت پرداخت و از تغییر کارفرمای و محل احداث سد بالیاب خبر داد و اظهار کرد: این سد که در حوزه خوزستان و با نام سیدون۲ مجوز گرفته بود با پیگیری انجام شده از وزارت نیرو به کارفرمایی استان کهگیلویه و بویراحمد و به نام سد «بالیاب» دیشموک تغییر و در محل جانمایی استان در این بخش ساخته می شود.

هاشمی پور اضافه کرد: کارهای مطالعاتی و مهندسی این سد در سال جاری به اتمام خواهد رسید و در سال آینده تخصیص اعتبار و عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

وی معدن نیترات دیشموک را یادآور شد و با بیان اینکه این معدن یکی از چهار معادن نیترات دنیاست گفت: طی جلساتی که داشته ام به زودی سنگ شکن به این منطقه خواهد آمد و این معدن فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در خصوص گازرسانی به دیشموک و چاروسا گفت: ۴۸ میلیارد تومان خارج از اعتبارات استانی برای این پروژه اعتبار گرفتم که ۸کیلومتر در اختیار پیمانکار و آغاز به کار شده و تملک ۶کیلومتر از فاز اول آن در حال حل شدن است.

هاشمی پور از اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان به امامزاده میرسالار(ع) خبر داد و افزود: این قول را به هیات امنای این امامزاده خواهم داد که در برنامه زمانبندی شده با همکاری اداره اوقاف استان تا پایان سالجاری ۱۰۰میلیون تومان برای توسعه این امامزاده کمک خواهم کرد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه:زائر سرای امامزاده میرسالار(ع) ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

۲۵۰۲۲t

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه گفت: در صورت تامین اعتبار زائرسرای امامزاده میرسالار(ع) آبان ماه سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

روح الله قبادپور افزود: زائر سرای امامزاده میرسالار(ع) در سال گذشته کلنگ زنی و اکنون ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی این زائرسرا را شامل ۱۱ اتاق در دو طبقه عنوان و بیان کرد: تاکنون ۷۰۰میلیون تومان هزینه آن شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه اعتبارات هزینه شده را از اعتبارات دولتی و کمک های مردمی عنوان و با بیان اینکه برای تکمیل آن ۴۰۰میلیون دیگر اعتبار نیاز است، گفت: در صورت تامین اعتبار این زائرسرا آبان ماه سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

قبادپور تعداد امامزادگان کهگیلویه را ۵۶ امامزاده عنوان و خاطرنشان کرد: از این تعداد تنها دو امامزاده دارای زائرسرا هستند.

نظرات

  1. ناشناس گفت:

    چه فایده فردا بخشداران میگن ما بودیم

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت