پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 آبان 1398 ساعت 21:08:: شناسه خبر: 62498

استقبال مردم شهرستان بهمئی از نماینده کهگیلویه بزرگ در نشست های خانگی/هاشمی پور:قدردادن مردم هستم

سفر یک روزه نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی به شهرستان بهمئی با بازدید سرزده از پروژه آبرسانی از سد کوثر به شهر لیکک آغاز شد

پایگاه خبری صدای جنوب:

سفر یک روزه نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی به شهرستان بهمئی با بازدید سرزده از پروژه آبرسانی از سد کوثر به شهر لیکک آغاز شد

سردار هاشمی پور در این بازدید گفت: فعالیت اجرایی پروژه و انجام جوشکاری، علیرغم نامساعد بودن هوا کاری شایسته و قابل تقدیر است.
نایب رئیس کمیسیون انرژی وجود بخش اعظمی از لوله های مورد نیاز در کنار خط انتقال و خرید مابقی لوله ها را از نکات برجسته و امیدوار کننده این پروژه آبرسانی دانست که لازمه ی هرچه به ثمر رسیدن این طرح، نظارت بیشتر کارفرما و جدیت عوامل اجرایی در ادامه کار و اتمام پروژه است.
نماینده مردم در مجلس سپس در چندین نشست خانگی از اقشار مختلف مردمی حاضر شد و پس از شنیدن سخنان موکلین خود و در جواب بخشی از سوالات و مطالبه ی آنان به ارائه ی بخشی از عملکرد خوبش پرداخت و اظهار داشت: خدای بزرگ را به جهت ابراز رضایت مردم از عملکرد خویش شاکرم اگرچه خود به وضعیت موجود راضی نیستم و به فضل و مدد پروردگار در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم امیدوار و تلاش خود را بیشتر خواهم کرد.

مهندس هاشمی پور ضمن تشکر از مردم به ویژه جوانان در پیگیری مطالبات افزود: همه اقدامات و پیگیری های انجام شده به برکت خون شهیدان و از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید قدردان باشیم.

از نکات قابل ذکر این نشست های خانگی ابراز و اعلام رضایت موکلین از عملکرد وکیل خود در مجلس و استقبال و بدرقه صمیمی مردم شهرستان بهمئی بود.

نماینده مردم در مجلس پیگیری مجدانه مطالبات مردم را وظیفه خود دانست و اظهار داشت: در این زمینه لحظه ای درنگ نخواهم کرد و از مردم بابت اظهار لطف شان صمیمانه سپاسگزارم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت