پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 آبان 1398 ساعت 16:08:: شناسه خبر: 62572

تیم تام تامرادی نتیجه را به تیم رز موکت بروجن واگذار کرد

تیم تام تامرادی کهگیلویه مغلوب میزبان خود تیم رز موکت بروجن شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

تیم تام تامرادی کهگیلویه و بویراحمد بعد از ۱۳۲۱ روز در یک بازی رسمی شکست را پذیرا شد.

در این بازی که از هفته نهم فوتبال لیگ دسته سوم کشور در زمین تیم رز موکت بروجن برگزار شد تیم تام تامرادی کهگیلویه با حساب دو بر یک شکست خورد.

تیم تام که با ترکیب:هادی طیب در درون دروازه، میثم هدایت نژاد ،روزبه اروانه ،علی باولی قاسم تابع در خط دفاعی،سجاد جلیلی ، علی انصاری اصغر ظفرنیا و حسن باقری در خط هافبک و نواب نیک پور و سعید قربانی بازی را اغاز کرد در دقیقه سی و پنج روی ناهماهنگی خط دفاع و دروازه دروازه هود را باز شده دید .
بعد از گل تیم تام بر روی حریف فشار زیادی را آورد و توانست در آغاز نیمه دوم در دقیقه ۴۶ توسط اصغر ظفر نیا گل تساوی را برساند.
تیم تام که نمی خواست فاصله خود در صدر جدول را از دست بعد از گل بازهم می خواست بر روی دروازه حریف فشار بیاورد که بلافاصله در دقیقه ۴۸ ردی یک ضد حمله گل دوم را دریافت کرد.
بعد از گل باز هم این بازیکنان تام بودند که بر روی دروازه حریف فشار آوردند اما تیم رز موکت که نمی خواست امیدش را برای بقا در لیگ از دست دهد در ضد حمله بر روی دروازه تام خطرناط ظاهر شد که در یکی از این ضد حمله ها علی انصاری برای جلوگیری از خطر مجبور به سرنگونی بازیکن حریف شد که قاضی این مسابقه هم با کارت قرمز بازیکن تام را جریمه کرد.
بعد از اخراج انصاری تیم رز موکت فشار بی امانی را روی دروازه تام وارد کرد که اگر عکس العمل های هادی طیب درون دروازه نبود نماینده استان در لیگ سه شاهد شکست سنگینی می شد.
در پایان این بازی با حساب دو بر یک به سود میزبان به پایان رسید

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت