پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آبان 1398 ساعت 13:08:: شناسه خبر: 62632

 مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در سی سخت برگزار شد

 مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور پور شور، آحاد مختلف مردم، بازاریان، دانش‌آموزان و فرهنگیان،کارکنان دولت، جامعه روحانیت و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد

پایگاه خبری صدای جنوب:

 مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور پور شور، آحاد مختلف مردم، بازاریان، دانش‌آموزان و فرهنگیان،کارکنان دولت، جامعه روحانیت و نیروهای نظامی و انتظامی در سی سخت برگزار شد که در ابتدا گروه سرود مدرسه شهید استاد مطهری به اجرای سرود پرداختند.

سخنران روز سیزده آبان حجت‌الاسلام والمسلمین  ناصر مصباح‌نژاد ضمن ارزشمند دانستن حضور پرشور مردم از مردم خواست تا نسبت به شیطنت‌های آمریکا و دشمنان منطقه هوشیار باشند و با پیروی از مقام عظمای ولایت و ولی امر مسلمین خود را مقابل دسیسه‌ها و حیله‌های استکبار جهانی و امریکای جنایتکار و هم پیمانانش حفظ کنند.

مصباح نژاد گفت: دلیل دشمنی و مرگ بر آمریکا گفتن ما رفتارها و عملکرد استکباری آمریکا است، آمریکا نه فقط با اسلام ما بلکه با اعتقادات ما مخالف است و با ملت هم دشمنی می‌کند سفارت امریکا یک مرکز سیاسی نیست بلکه لانه و خانه توطئه و فساد است.

مصباح نژاد در ادامه افزود: آمریکایی‌ها بیشترین مشکلات را برای کشورهای مسلمان ایجاد کردند به افغانستان و عراق حمله کردند، به فلسطین و لبنان خیانت می‌کنند و به کشتار مردم یمن کمک می‌کنند، ما هم به آمریکا سیلی تاریخی زدیم، البته دو سیلی یکی در بهمن ۵۷ و دیگری در ۱۳ آبان ۵۸ ،که تا ابد برای آنها ماندگارخواهد بود. مردم بدانند ملت ما نسبت به آمریکا بدبین است اعتماد ندارد و مسؤولان هم نباید به آنها اعتماد کنند چرا که هرکه به آمریکا اعتماد کرد ذلیل و بی‌آبرو می‌شود.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت