پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 آذر 1398 ساعت 22:09:: شناسه خبر: 64063

آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کهگیلویه و بویراحمد/ مردم هرگونه تخلف صنفی را گزارش کنند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با سراسر کشورطرح نظارتی ویژه شب یلدا در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

صدای جنوب:

سالار حسین‌پور با اشاره به افزایش تقاضا برای برخی اقلام در آستانه شب یلدا گفت: در قالب این طرح مراکز عرضه اقلام پرمصرف ویژه شب یلدا نظیر میوه فروشی‌ها، آجیل و شیرینی فروشی‌ها و مواد پروتئینی رصد و کنترل خواهند شد.

حسین‌پور افزود: در این طرح با استفاده از توان سایر دستگاه‌های ذیربط،  از جمله استانداری، تعزیرات حکومتی استان، اتاق اصناف مرکز استان، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان، اتحادیه صنف میوه و تره‌بار شهرستان بویراحمد، تعداد گشت‌های بازرسی در مرکز استان افزایش خواهند  یافت و در شهرستان‌ها نیز متناسب با جمعیت صنفی برنامه‌ریزی لازم برای تشدید نظارت‌ها انجام خواهد پذیرفت.

وی از روسای اتحادیه های صنف قنادان، آجیل و خشکبار و میوه و تره‌بار درخواست کرد جهت رعایت حال شهروندان هم استانی هر کدام از این صنوف تعداد ۵ واحد صنفی تحت پوشش خود را جداگانه مشخص و تخفیف‌های لازم  شب یلدا را در اجناس خود و در قالب فروش فوق العاده اعمال نموده  و با یک بنر مشخص در دید عموم قرار دهند.

حسین پور از متصدیان واحد‌های صنفی خواست بر اساس قانون نظام صنفی نسبت به درج قیمت بر روی کالا و خدمات و نصب آن در معرض دید عموم اقدام و فاکتور خرید کالا‌های موجود را در واحد صنفی نگهداری و در صورت مراجعه بازرسان ارایه نمایند.

وی گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را به سامانه ی ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت