پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 دی 1398 ساعت 12:10:: شناسه خبر: 64697

پیام تسلیت رییس و مدیر کل امور فرهنگی و تبلیغات بنیادشهید و امور ایثارگران کشور به خانواده معصومی

در پی درگذشت رئیس بنیاد شهید شهرستان بویراحمد ،رییس بنیادشهید و امور ایثارگران کشور و مدیر کل امور فرهنگی و تبلیغات این نهاد در پیام های جداگانه ای این ضایعه را به خانواده معصومی تسلیت گفتند.

صدای جنوب:

متن پیام تسلیت بدین شرح است:

خانواده محترم معصومی
سلام علیکم

درگذشت «مرحوم سید شهباز معصومی» رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویراحمد که سال ها صادقانه در بنیاد خدمت نمودند و اقدامات ارزشمندی برای خانواده معزز شهدا و ایثارگران داشته اند، موجب تأثر و تألم گردید. بی تردید خدمت به خاندان معظم «شهدا و ایثارگران» عنایتی رحمانی است و توشه ای گرانبها برای آن مرحوم خواهد بود.
اینجانب ضمن ابراز مراتب تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم و همکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران آن استان، از پروردگار متعال برای بازماندگان شکیبایی و صبر جمیل مسألت دارم.
امید که به فضل الهی مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردند.
سیدمحمدعلی شهیدی

 

پیام تسلیت مدیر کل امور فرهنگی و تبلیغات بنیادشهید و امور ایثارگران

انا لله و اناالیه راجعون ،خبر بهت آور و ناگوار درگذشت دوست و همکار عزیزم سید شهباز معصومی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یاسوج موجب تالم و تأثر فراوان گردید.خدمات صادقانه و خالصانه ،مردم داری و اخلاق حسنه ی آن مدیر فعال ،جوان ،خوشنام و خادم شهدا و ایثارگران خاطرات ماندگار و باقیات صالحاتی است که یاد و نام نیک او را برای همیشه به یادگار خواهد گذاشت ،این مصیبت جانکاه و جانسوز را به خانواده معزز ،همکاران ،دوستان و بستگان محترم آن سید فقید سعید تسلیت و تعزیت عرض می کنم ،رحمت و مغفرت واسعه الهی و متنعم شدن از نعمت همنشینی با شهیدان را برای روح اون عزیز سفر کرده و صبر و سلامتی برای بازماندگان از در گاه الهی مسألت دارم.. روح و روانش شاد ،یاد،نام و خاطراتش جاودانه باد.

اسکندر یارنسب

مدیر کل امور فرهنگی و تبلیغات بنیادشهید و امور ایثارگران

 

بر پایه گزارش صدای جنوب،مرحوم شهبازی از طایفه سادات امام زاده علی (ع) عصر روز پنجشنبه در یاسوج دارفانی را وداع گفت.(اینجا)

مراسم تشییع زنده یاد سیدشهباز معصومی ساعت ۱۴ امروز در آرامستان معصوم آبادیاسوج برگزار میشود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت