پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 دی 1398 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 65764

کارگروه بانوان و خانواده فرمانداری کهگیلویه برگزار شد

کارگروه بانوان و خانواده فرمانداری کهگیلویه صبح امروز برگزار شد.

صدای جنوب:

کارگروه بانوان و خانواده فرمانداری کهگیلویه صبح امروز برگزار شد.

در این نشست که فرماندار کهگیلویه،مدیرکل تامین اجتماعی استان و مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند علیرضا اتابک با تبریک و تسلیت بشهادت سپهبد سلیمانی  اظهار داشت:جمهوری ااسلامی انتقام این عمل ددمنشانه آمریکا را خواهد گرفت وملت ایران تسلیم  تروریسم بین‌المللی که همان آمریکاست نخواهدشد.

اتابک افزود:یاد و نام  این شهید هیچگاه از خاطر و یادمان نمی رود و در واقع شهادت این سردار  افتخار و آرزوی همیشگی ایشان بود.

فرماندار کهگیلویه گفت:اگر بانوان به سمت بیمه تمایل پیدا کنند استقلال  مالی برای خود مهیا می کنند.
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:بیمه زنان سرپرست خانه دار یکی از راه های توسعه  بویژه در روستاها است.

صداقت گفت:عدالت  اجتماعی وقتی زنان همانند  مردان ازبهره مندی یکسان برخوردار شوند محقق می گردد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان نیزباتبریک  و تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی گفت:ایشان شخصیت بین المللی است و حامی محرومان وازادیخواهان بود.

عباس نورمحمدی در ادامه افزود: زنان و مردان در جامعه در سالیان اخیر همپای مردان حرکت کرده اند و  مطالبه گری آنها از تامین اجتماعی حرکتی روبه رشد و ضروری است.

وی گفت: زنان خانه دار در صورتی که مشمول هیچ یک از صندوق ها و بیمه های اجتماعی نباشند، می توانند با ارایه درخواست و انتخاب یکی از نرخ های ۱۲، ۱۴ و ۱۸ درصد و انعقاد قرارداد، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ارایه خدمات به این گونه بیمه شدگان بر اساس مقررات بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد است و بستگی به نرخ حق بیمه انتخابی در هنگام انعقاد قرارداد دارد.

وی آگاهی بخشی به زنان سرپرست خانوار را نیازمند همکاری همگانی عنوان کرد و گفت: جامعه قوی باتعاملات اجتماعی قوی مدیون بانوان آگاه می‌باشد.

در این جلسه،نحوه تحت پوشش قرار گرفتن زنان و همچنین شرایط آن مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد بانوان حاضر در نشست درزمینه آموزش و اطلاع رسانی همکاری کنند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت