پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 دی 1398 ساعت 13:10:: شناسه خبر: 66490

امام جمعه قلعه رییسی:

جای نخبگان در صحنه انتخابات خالی است/امکان دارد انتخابات دچار اشکال شود/لزوم برخورد با برخی اقدامات انتخاباتی در کهگیلویه

حجت‌الاسلام اسماعیل  صلواتی در جلسه شورای اداری کهگیلویه گفت :  فضای رقابت انتخابات در سطح استان و شهرستان مطلوب نیست و عده ای در سطح شهرستان فرزندان منطقه را سوختند و باید گفته شود جای نخبگان در صحنه انتخابات خالی است.

صدای جنوب:

امام‌جمعه قلعه رئیسی از شرایط حاکم بر انتخابات شهرستان کهگیلویه انتقاد کرد.

به گزارش صدای جنوب، حجت الاسلام اسماعیل  صلواتی در جلسه شورای اداری کهگیلویه گفت :  فضای رقابت انتخابات در سطح استان و شهرستان مطلوب نیست و عده ای در سطح شهرستان فرزندان منطقه را سوختند و باید گفته شود جای نخبگان در صحنه انتخابات خالی است.

صلواتی افزود ؛  اربابان سیاسی و فرهنگی در سطح شهرستان  خوب کار نکردند و شرایط به گونه است که مردم‌معتقدند هر کسی پول دارد موفق است و این اصلا در شان و شخصیت مردم ما نیست.

وی گفت : حاکم شدن تفکر پول و بسته غذایی در انتخابات اشکال دارد و باید هدف مشارکت حداکثری باشد و باید با برخی اقدامات انتخاباتی  در سطح شهرستان برخورد جدی شود.

صلواتی ادامه داد ؛ دردهای مردم حل نمی شود جز با نه گفتن  به قوم گرایی و اشرافیت گرایی و بله گفتن  به قانون و ولایت پذیری و   مسئولان باید به شکلی  کار کنند وعمل کنند  تا مردم انتخاب اصلح داشته باشند و نهادهای امتیتی باید در مقابل تطمیع و تهدید مردم واکنش نشان دهند و بتده نسبت به عدم برخورد با این تخلفات گلایه دارم.

امام جمعه قلعه رئیسی  در پایان ضمن تقدیر از مواضع  استاندار در مورد انتخابات   گفت : جاده چاروسا ودیشموک در سطح مردم نیست رای مردم حق الناس است پس بی طرف باشید چون انتخابات ابروی نطام و ولایت است و شرایط کنونی مطلوب نیست در برخی مناطق مسئولان بی طرف نیستند و امکان دارد انتخابات دچار اشکال شود.صبح خرد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت