پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 بهمن 1398 ساعت 19:11:: شناسه خبر: 67130

اعلام آمادگی دهراب پور برای مناظره با کاندیدهای حوزه بویراحمد و دنا

کیان دهراب پور در پاسخ به دعوت یکی از کاندیدهای بویراحمد و دنا برای شرکت در مناظره اعلام آمادگی کرد.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

در پیامی که دهراب پور به این پایگاه خبری ارسال کرده آمده است:

برخی از کاندیداهای محترم در حوزه بویراحمد و دنا دیگر کاندیداهای این حوزه را دعوت به مناظره نموده اند که تنویر افکار و حضور حداکثری مردم را دربردارد،

اینحانب کاندیدای این دوره از انتخابات در این حوزه آمادگی خود را برای شرکت در این مناظره اعلام میدارم.

کیان دهراب پور
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه بویراحمد و دنا

برپایه گزارش صدای جنوب،منتظریان از کاندیدهای شاخص جریان اصولگرایی رقبای انتخاباتی و کااندیدای نهایی جریان انقلاب اسلامی شهرستان های بویراحمد و دنا رقبای انتخاباتی خودرا به مناظره دعوت کرد،.

بر همین اساس جمعی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه یاسوج با انتشار متنی به این پایگاه خبری به این دعوت به مناظره واکنش نشان دادند.

متن ارسالی به شرح زیر است؛

هوالقاهر

دعوت منتظریان به مناظره و فرار رقبا به دلیل ضعف بیان و گفتمان*

در عرصه انتخابات یک تفاوت اساسی که بین کلان شهرها و شهرهای کوچک وجود دارد، نگاه طایفه ای و قومی قبیله‌ایست و متاسفانه در سال های اخیر رو به افزایش بوده است؛ این تفکر در میان عامه جامعه تاثیرگذار بوده و متاسفانه استدلال هایی عجیب نیز برای قانع کردن جامعه هدف این نوع تفکر در محفل های خصوصی افراد ذینفع روز به روز تولید شده و به خورد عوام داده می شود. اما در شرایط امروز که همه ما به آن اگاهی داریم، دانشگاه و دانشجو هنوز زنده و هوشیار است و خود را آلت دست این تفکرات واپسگرایانه نخواهد کرد. این تفکر بوی سوءاستفاده از سادگی و صداقت مردم را می دهد. ما به عنوان جمعی از دانشجویان غیر بومی فضای انتخابات این استان را بخصوص در مرکز استان رصد می کنیم و به دور غرض و منافع شخصی این زمین بازی را با تمام بازیگرانش رصد کرده ایم. واقعیت این است که ما دنبال دیدن شواهدی هستیم که بتواند من دانشجو را برای انتخاب بهترین کاندیدای حاضر در عرصه قانع کند. شخص مورد نظر ما کسی است که به دانشگاه عملا اهمیت قائل شود و اخلاق دانشگاهی را در عمل رعایت کند. دانشجوی واقعی به توانمندی شخصی و سیاسی و برنامه کاندیدا برای برون رفت از شرایط موجود رای می دهد، نه به عکس های منتشر شده در رسانه ها و تبلیغات جهت دار و غیر واقعی. دانشجو به دنبال نماینده ای است که گفتمان سیاسی و رویکرد مشخصی داشته باشد و خود را به مردم و بخصوص قشر فرهیخته دانشگاهی عرضه کند. دانشجو به دنبال کسی است که منافع عموم مردم را به منافع شخصی و حب و بغض های خود ترجیح دهد. دانشجو یافته است که توانمندی و نقاط ضعف افراد و جریان های سیاسی را پشت میزهای مذاکره، مباحثه و مناظره می توان لمس کرد. با پیگیری اخبار و فرمایشات کاندیداهای محترم شهرستان بویر احمد و دنا تنها کسی که تا کنون دیگر کاندیداها را به مناظره دعوت کرده کاندید جریان اصولگرایی و انقلابی یعنی آقای نادر منتظریان بوده و هنوز جواب مثبتی از طرف رقبا مشاهده نشده است. یک سوال ذهن هوشیار دانشجویی را تلنگر می زند که آیا بی توجهی یا فرار از این دعوت به مناظره (که در عرصه انتخابات مانند دوئل یا مبارزه تن به تن در میدان رزم است) برای مخفی کردن ضعف ها و ناکارامدی آن هاست و شکست خودشان را در این کارزار قطعی می دانند؟ دانشگاهیان و دانشجویان فرهیخته امروز و دیروز، برای دستیابی به مؤلفه های مورد نظر خود و انتخاب گزینه اصلح دیگر کاندیداها را برای پذیرش این دعوت به مناظره ترغیب و تشویق می نماید و عدم پاسخ یا رد آن را به معنای ضعف مفرط و عدم وجود مؤلفه های مورد نظر دانشجویان در وجود آنان تلقی می کند و در جهت تنویر افکار عمومی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

جمعی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه یاسوج

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت