پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 بهمن 1398 ساعت 14:11:: شناسه خبر: 67557

 سردار حمید خرمدل:

روستاهای کهگیلویه و بویراحمد بیشترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کردند

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تنها استانی هستیم که رژیم طاغوت از سر حسادت و کینه و بغض مردم را بمباران کرد که هیچ جای دنیا چنین چیزی وجود ندارد.

صدای جنوب:

 سردار حمید خرمدل در یادواره ۹۷۶ شهید عشایر کهگیلویه و بویراحمد و گرامیداشت سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی خطاب به رئیس بسیج مستضعفین گفت: مردم این استان در طول تاریخ همواره در کنار انقلاب و نظام بودند و رشادت‌های آنان در طول تاریخ و حضور باشکوه و یکپارچه در راهپیمایی‌ها و انتخابات گواه این موضوع است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تنها استانی هستیم که رژیم طاغوت از سر حسادت و کینه و بغض مردم را بمباران کرد که هیچ جای دنیا چنین چیزی وجود ندارد.

وی عنوان کرد: مردم این استان هم در طول دوران دفاع مقدس، هم در امنیت و دفاع از کشور و هم شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب و نظام کرده و هم‌اکنون هم رزمندگان ما در تیپ ۴۸ فتح در حال مرزداری و دفاع از مرزها هستند که این نشان از علاقه مردم کهگیلویه و بویراحمد به انقلاب و نظام است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جمعیت بیشترین حضور در جبهه را داشته، آمار شهدای استان قریب به دو هزار شهید است که یک هزار شهید مربوط به حوزه عشایری است.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق برآوردی که صورت گرفت از هر ۴ مردی که در آن دوران می‌توانست در جنگ حضور داشته باشد یک نفر حضور پیدا کرده است، بیش از  ۳۶ هزار نفر در جنگ شرکت کردند ۱۰ هزار و ۳۰۰ جانباز تقدیم کردیم و کوچکترین شهید استان ۱۵ سال بوده است.

سردار خرمدل خاطرنشان کرد:  روستاهای این استان کوچک و دور افتاده‌اند اما همین روستاهای کوچک و دورافتاده بیشترین شهید را تقدیم کرده‌اند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی افتخار انسانیست و بشریت است. امروز آمده‌ایم تا با همه این شهدا عهد و پیمان ببندیم تا روزی که پرچم لا اله الا الله را در همه جای عالم به اهتزار درآید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت