پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 بهمن 1398 ساعت 10:11:: شناسه خبر: 68037

توسعه و سازندگی سدهای قومیتی را در کهگیلویه برزگ برداشت

آنچه در سوق و بویژه خلیفه ای در استقبال گرم از سردار سازندگی روی داد برگ نوینی از قدرشناسی و وفای به عهد این مردم را نشان داد و درسی برای همه سیاسیون وافراد صاحب نظر است که دیگر مرزبندی های قومیتی خریداری ندارد.

صدای جنوب:

در اینکه در ۴ سال گذشته قطار توسعه و ابادانی در کهگیلویه برگ سرعت بیشتری گرفته و مردم از محرومیت های ۴۰ ساله خاطرات تلخی دارند شکی نیست.

اما باید پذیرفت محرومیت ها آنقدر زیاد است که باید برای جبران آنها علاوه بر گذر زمان همدل و همراهی هم ضروری است.

رسیدن به این مهم جزء با برون رفت از تعصبات خشک قومیتی و مرزبندی سیاسی و جغرافیایی ممکن نبود.

تجربه ۴ سال خدمات هاشمی پور از بناری و مندان و سادات امام زاده علی (ع) و روستاهای حومه غربی و شرقی دهدشت تا سرکشی مداوم به مناطق دور افتاده ای چون رودریش و اجم و رودسمه ،خلیفه ای ،شرنگ رنگ،برم سبز و پاقلعه و سرهنگ و درغک بدون نگاه سیاسی و جغرافیای و قومیتی بارقه های امید را در دل همگان زنده کرده است.

از همین رو استقبال گرم از سردار هاشمی پور در خلیفه ای و سوق نشان داد آنچه امروز برای مردم اهمیت دارد توسعه و ابادانی است  و مردم قدردان مسیولان خدومی هستند که نگاه قومیتی را حذف و بر آبادانی تمرکز کرده اند.

به هر حال آنچه در سوق و بویژه خلیفه ای در استقبال گرم از سردار سازندگی روی داد برگ نوینی از قدرشناسی و وفای به عهد این مردم را نشان داد و درسی برای همه سیاسیون وافراد صاحب نظر است که دیگر مرزبندی های قومیتی خریداری ندارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت