پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 بهمن 1398 ساعت 16:11:: شناسه خبر: 68171

ســـــومــــــین همــــایــــش گــــــام دوم انقــــــلاب توسط کانــــون هم انـــدیــــشی جــــوانان انقــــلابی در لنده برگزار شد

سومین همایش گام دوم انقلاب توسط کانون هم اندیشی جوانان انقلابی در سالن جلسات سازمان تبلیغات شهر لنده برگزار شد.

صدای جنوب

سومین همایش گام دوم انقلاب و مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  با حضور مردم ، مسئولین ، جوانان و دانش آموزان در سالن جلسات سازمان تبلیغات شهر لنده برگزار شد.

رسول غفاری مفرد مسئول کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده ضمن گرامی داشت یادوخاطره مالک اشتر علی زمان و سیدالشهدای ایران ، مکتب جوانان انقلابی شهرستان لنده را مکتب حاج قاسم سلیمانی دانسته و تبیین وتشریح بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری را اساس کار کانون هم اندیشی دانسته .
وی همچنین تاکید کردند ؛ که این بغض در گلو و خشم در سینه های جوانان انقلابی برای هدف و آرمان مقدس شهید سلیمانی جمع خواهد شد . برای ادامه و تکمیل راه فرمانده شهید «سپاه قدس» برای نابودی اسرائیل و خفت و خواری آمریکا در منطقه و جهان، که آرمان بزرگ او و دیگر شهدای مقاومت بود و هست.
وی افزود : در هر سنگری که هستیم آن سنگر را به پایگاهی علیه اسرائیل و آمریکا تبدیل خواهیم کرد. سنگر نظامی، سنگر رسانه، سنگر فرهنگی، سنگر اقتصادی و آبادانی ایران، حتی سنگر خانه و بچه_داری .

این برنامه با تلاوت قرآن کریم ، خیرمقدم ، اجرای سرود ، مداحی و در ادامه سخنرانی اقای محتشم به پایان رسید .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت