پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 اردیبهشت 1403 ساعت 15:02:: شناسه خبر: 145444

اختصاص۱۰۰ میلیارد تومان به خوابگاه های دانشجویی یاسوج 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به خوابگاه های متاهلی دانشگاه یاسوج خبر داد.

به گزارش صدای جنوب   و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سیدعلی احمدزاده روز شنبه با حضور محمدعلی زلفی گل وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در مراسم کلنگ‌زنی دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج گفت که این پروژه با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه اجرای آن آغاز شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد ضمن قدردانی از حمایت ویژه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در هیات دولت از دانشگاه یاسوج اظهار داشت: اعتبارات دانشگاه یاسوج به خوبی دیده نشده بود که دکتر زلفی‌گل از دانشگاه یاسوج به خوبی دفاع کردند و خواستار افزایش اعتبارات شدند.
احمدزاده تصریح کرد با دفاع خوب دکتر زلفی گل ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت خوابگاه متاهلی در حال احداث اختصاص یافت و مجوز ساخت دومین خوابگاه متاهلی داده شده و ۵۰ میلیارد تومان اعتبار هم برای دومین خوابگاه دانشگاه در نظر گرفته شد.
استاندار تصریح کرد: اعنبارات دانشگاه پیش از این ۱۰۰ میلیار تومان بود که سر جمع به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.
وی عنوان کرد که سال ۱۴۰۳ سالی پر رونق برای دانشگاه یاسوج خواهد بود.
احمدزاده در بازدید از خوابگاه متاهلی در حال ساخت دانشگاه یاسوج هم گفت که این پروژه با زیربنای ۲ هزار و ۶۲۰ متر مربع و با ۳۵ واحد در ۴ طبقه در حال احداث است.

 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هم در آیین کلنگ زنی دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج گفت: امیدواریم این پروژه که از اعتبارات سفر دور دوم رئیس جمهور به استان است هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسد و مامن امنی برای تحصیل دانشجویان متاهل باشد.
محمدعلی زلفی گل ضمن قدردانی از اقدامات پیشین سیدعلی احمدزاده در راه‌اندازی دانشگاه قم و دانشگاه حضرت معصومه(س) اظهار داشت: استاندار کهگیلویه وبویراحمد یک چهره دانشگاهی است که قطعا در تخصیص های اعتبارات سفر رئیس جمهور نگاه ویژه‌ای به دانشگاه یاسوج دارد.
زلفی گل با بیان اینکه هر چه نگاه به علم و دانش متفاوت‌تر باشد سرعت توسعه و رشد استان ارتقاء می یابد، گفت: خیر و برکت توسعه و رشد کمی و کیفی دانشگاه متوجه خود استان خواهد بود.
وزیر علوم در ادامه از خوابگاه متاهلی در حال ساخت دانشگاه یاسوج با زیربنای ۲ هزار و ۶۲۰ مربع و با ۳۵ واحد در ۴ طبقه از اعتبارات وزارت  ساخته می‌شود بازدید کرد.
زلفی گل ضمن قدردانی از حرکت جهادی در ساخت خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج گفت: در جلسه هیات دولت که استاندار حضور داشت از دانشگاه یاسوج دفاع کردم و گفتم مردم غیور این استان بیشترین مشارکت در دوران جنگ تحمیلی را داشتند و بی انصافی است که مورد کم توجهی قرار گیرند که با عنایت دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور، دکتر منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و با تلاش‌ها و پیگیرهای دکتر احمدزاده استاندار اعتبارات دانشگاه افزایش یافت.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت