پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 اسفند 1398 ساعت 12:12:: شناسه خبر: 69814

معیشت مردم و اشتغال جوانان ۲ اولویت حجت‌الاسلام موحد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

حجت‌الاسلام موحد دو اولویت مهم خود را تشریح کرد.

صدای جنوب:

جت‌الاسلام سید محمد موحد با اشاره به این که از مجلس چهارم سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را دارم اظهار کرد: با قوانین مجلس و هر آن چه که وظیفه نمایندگی است آشنایی کامل و ۲۰ ساله دارم.

وی با بیان این که توفیق حضور ۲۰ ساله را تا قبل از این در مجلس شورای اسلامی داشته‌ام و باید خدا را به واسطه این اعتماد مردم و نظام در همه حال شاکر باشم افزود: هر چه دارم به برکت انقلاب و نظام است و تا آخرین لحظه زندگی در خط رهبری، ولایت، نظام و انقلاب و آرمان‌های شهدا می‌مانم و ذره‌ای از آن عدول نخواهم کرد.

نماینده اصولگرای ۵ دوره مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که باسابقه‌ترین نماینده مجلس در دوره آینده چه دغدغه‌ای دارد و بیش از هر چیز به چه می‌اندیشد افزود: همه چیز از دفاع از کیان کشور گرفته تا حریم ولایت و مردم در اولویت قرار دارند اما اگر گوش به فرمان رهبری باشیم و فرمایشات معظم‌له در سال‌های اخیر را خوب تجزیه و تحلیل کنیم اکنون به جز معیشت مردم و اشتغال جوانان هیچ چیز دیگری در اولویت نیست.

باسابقه‌ترین منتخب مردم ادامه داد: در یک کلام می‌گویم؛ معیشت، معیشت و معیشت مردم و بیکاری جوانان تنها چیزی است که فکر مرا در این سال‌ها مشغول کرده و بیش از هر چیز به این دو موضوع می‌اندیشم.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت