پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 اسفند 1398 ساعت 14:12:: شناسه خبر: 69871

پیام شورای شهر دهدشت خطاب به سید محمد موحد:

مرزبندی جغرافیایی و سیاسی سم مهلکی در عدم توسعه یافتگی کهگیلویه شده است

شورای شهر دهدشت یا صدور پیامی انتخاب سید محمد موحد را به عنوان منتخب مردم شهرستان های  کهگیلویه ،چرام،لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی به وی تبریک گفت.

صدای جنوب:

شورای شهر دهدشت یا صدور پیامی انتخاب سید محمد موحد را به عنوان منتخب مردم شهرستان های  کهگیلویه ،چرام،لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی به وی تبریک گفت.

متن پیام تبریک شورای اسلامی شهر دهدشت بدین شرح است؛

بسمه تعالی
حضرت حجت الاسلام سید محمد موحد
انتخاب حضرتعالی را به عنوان منتخب نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم شریف شهرستان کهگیلویه که نشان از شایستگی و اعتماد مجدد مردم نجیب این خطه به شما بود تبریک و تهنیت عرض می نماییم .
بدوم شک اعتماد مردم در چنین عرصه های برای همه ما سرمایه بزرگی است که باید در عمل پاسخ مثبت داده شود بنابرین در آغازین روزهای سپردن این امانت به عنوان معتمدین شهر دهدشت خاطر عالی را به نکاتی چند جلب می نماییم؛

۱- با نگاهی به صندوقهای آرا در تمامی مناطق روشن است که شما منتخب همه مردم کهگیلویه بزرگ می باشید انتظار هست خود را متعلق به  جناح ، منطقه، گروه و قوم خاص ندانید ، مرزبندیها و یکسری نگرشها (اصلاح طلب و اصول گرا ،ثلاث و بویراحمد)سم مهلکی در عدم توسعه یافتگی این دیار شده است امید است با بهره گیری و تعامل  با همه نخبگان ، تحصیل کردها ؛ از پتانسل و ظرفیت های همه کسانی که دل در گروه خدمت و پیشرفت این منطقه دارند استفاده کامل نمایید و امیدوارم فصل نوین نمایندگی شما آغاز نوینی بر این نگرش باشد.

۲- به اذعان همه مردم در طول این چهار دهه قطار توسعه و پیشرفت از دیگر مناطق استان عقب مانده و روشن است که بخش عظیمی این عقب ماندگی ریشه در کاستی ها و بی تفاوتی کسانی دارد که قادر نبودن سهم این خطه را از اعتبارات و مدیریت بالای استانی و کشوری بگیرند بر شما فرض است با نگاهی نو و با رویکردی متفاوت به گذشته مرهمی براین زخم عمیق باشید.

۳- شوراها به عنوان حلقه اول ارتباط با مردم  و آشنایی کامل به توانمندیها ، قابلیتها و دردها و مشکلات مردم بدون شک می توانند بازوان مشورتی قابل اعتماد اتکایی برای شما باشند امید است به این مهم توجه ویژه داشته باشید .

۴- پیگیری و تکمیل طرح های نیمه تمام ، رسیدگی به مشکلات اقشار کم درآمد ،اشتغال جوانان و دانش آموختگان،توجه به نیازهای جوانان بویژه بانوان از اهم برنامه های حضرتعالی باشد.

در پایان از زحمات و تلاش های ارزشمند و ماندگار جناب سردار حاج عدل هاشمی درطی مدت مسولیت خویش نهایت سپاس و قدردانی را داریم و آرزوی سلامتی و تداوم خدمت رسانی راخواستاریم.
با احترام
منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دهدشت

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت